Hvornår? - Lige et par spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

MissGeoh

Hvor tideligt kan kvalmen begynde?

Og får man lyst til sære ting? Såsom pommes frittes og bøf om morgenen? ..... og ren nougat?

Og kan man også få det dårligt (kvalme der gør ondt) hvis man ikke spiser morgenmad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

MissGeoh

20. januar 2011

jannebjerre

Jeg ved ikk hvor tidligt...
Men da jeg var 6 uger henne kastede jeg op i et væk...

Anmeld

20. januar 2011

Ma'dikken

Altså det er nok meget forskelligt, men jeg fik først ømme bryster og voldsom følsom lugtesans fra omkring uge 6-7.

7+6 begyndte min madlede og kvalme desværre og jeg har den desværre stadig i 13+3. Og den er især slem når jeg ikke spiser, i starten kunne jeg slet ikke spise og var derfor dårlig hele tiden, men nu hvor jeg tvinger mig selv til at spise lidt så er den ikke så slem

Anmeld

20. januar 2011

Mira0911

MissGeoh skriver:

Hvor tideligt kan kvalmen begynde?

Og får man lyst til sære ting? Såsom pommes frittes og bøf om morgenen? ..... og ren nougat?

Og kan man også få det dårligt (kvalme der gør ondt) hvis man ikke spiser morgenmad?

Jeg testede positiv 3+3, allerede der så småt havde jeg kvalme... og nu er den slem,.. kaster op også.... 

Jeg har ikke fået nogle af de sære spisevaner alle snakker om... 

Da jeg ventede Julie, spiste jeg normalt som jeg gjorde inden blev gravid. Det er meget forskelligt hvordan en kvindes spisevaner bliver under graviditeten! 

Havde nogle familie medlemmer der sagde "DU får de mest mystiske spisevaner" Hmm... 

Det har jeg ikke haft noget af... 

Anmeld

20. januar 2011

MissGeoh

Ma'dikken skriver:

Altså det er nok meget forskelligt, men jeg fik først ømme bryster og voldsom følsom lugtesans fra omkring uge 6-7.

7+6 begyndte min madlede og kvalme desværre og jeg har den desværre stadig i 13+3. Og den er især slem når jeg ikke spiser, i starten kunne jeg slet ikke spise og var derfor dårlig hele tiden, men nu hvor jeg tvinger mig selv til at spise lidt så er den ikke så slem

Tak for svar.

Jeg kastede op for 2 ugers tid siden, 3 gange den dag.. Jegved ikke om det bare var en dags sygdom men har ikke kastet op siden.

For en uges tid siden da min kæreste ristede toastbrød blev jeg dårlig af lugten af det, og gør det stadig.

I går fik jeg så rigtig meget lyst til pommes kl 8.45 om morgenen, og i morges kunne jeg godt have spist en rugbrød med bøf og ketchup.

Hvis jeg er gravid er jeg 3+2 nu..

Anmeld

20. januar 2011

MissGeoh

jannebjerre skriver:

Jeg ved ikk hvor tidligt...
Men da jeg var 6 uger henne kastede jeg op i et væk...

Åh, jeg kastede op 3 gange for omkring 2 uger siden.

Anmeld

20. januar 2011

MissGeoh

MoarJ skriver:

Jeg testede positiv 3+3, allerede der så småt havde jeg kvalme... og nu er den slem,.. kaster op også.... 

Jeg har ikke fået nogle af de sære spisevaner alle snakker om... 

Da jeg ventede Julie, spiste jeg normalt som jeg gjorde inden blev gravid. Det er meget forskelligt hvordan en kvindes spisevaner bliver under graviditeten! 

Havde nogle familie medlemmer der sagde "DU får de mest mystiske spisevaner" Hmm... 

Det har jeg ikke haft noget af... 

Okay, så burde jeg vel også kunne teste omkring nu.. Jeg vil være 3+2 idag, hvis jeg er gravid..

Ja jeg har godt nok madlede.. HELT vildt..
Jeg kan bare spise HELE tiden. :/ 

Anmeld

20. januar 2011

Mira0911

MissGeoh skriver:

Okay, så burde jeg vel også kunne teste omkring nu.. Jeg vil være 3+2 idag, hvis jeg er gravid..

Ja jeg har godt nok madlede.. HELT vildt..
Jeg kan bare spise HELE tiden. :/ 

Ja du kan teste nu, hvis du ligesom jeg danner HCG tidligt... 

Første gang testede jeg positivt da jeg var 5+0.. 

Du kan jo prøve forsigtigt at tage en test.. 

Anmeld

20. januar 2011

Den lykkelige

Mit begyndte fra uge 5.. Med kvalme, svimmelhed og MEGET ømme bryster.. Varede til omkring uge 15 og forsvandt nærmest fra den ene dag til den anden  Sikke en lettelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.