Børnepenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Laulund87

Sees. skriver:

Årh, det var godt!
Det kan være systemet er/har været belastet eller noget?
Jeg har ikke så meget forstand på det

Ja det er sikkert sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

bumble

Sees. skriver:

Jeg har fået 4300 ca.
Men jeg har ikke fået de der enlige tilskud.
Det synes jeg er lidt mærkeligt.
Men noget har jeg da fået.

vdr. det ordnære og ekstra tilskud, har du så husket at aflevere erklæringen på at du stadigvæk er enlig forsørger? den blanket som skal underskrives en gang om året  

Anmeld

20. januar 2011

Sees

bumble skriver:

vdr. det ordnære og ekstra tilskud, har du så husket at aflevere erklæringen på at du stadigvæk er enlig forsørger? den blanket som skal underskrives en gang om året  

Yep Yep, og afleverede den endda en hel uge før frist

Anmeld

20. januar 2011

bumble

Sees. skriver:

Yep Yep, og afleverede den endda en hel uge før frist

Så er det ikke den der har blokeret din udbetaling, så ville jeg nok høre kommunen ad

Anmeld

20. januar 2011

Sees

bumble skriver:

Så er det ikke den der har blokeret din udbetaling, så ville jeg nok høre kommunen ad

Tror også lige jeg stikker hovedet ind forbi imorgen, når jeg alligevel skal derind!

Men min veninde har heller ikke fået. Hun ringede derind for lidt siden, og har fået af vide at hendes blanket nok er gået tabt i posten (Vi sendte på samme tid)  Så hun må bare komme ind og udfylde en ny, og så er det det.
Hun spurgte så hvad hun gjorde med de penge hun manglede nu, og der fik hun af vide at dem må hun bare undvære.

Anmeld

20. januar 2011

N&J

bumble skriver:

Jeg har først afleveret min i går, men fik at vide at det ingen indflydelse ville have på udbetalingen af dem, da man hvis man ikke fik indleveret dem, bare skulle tilbagebetale dem. 

Anmeld

20. januar 2011

Lady Marion <3

Jeg har modtaget men har så lige opdaget at på børn der er fyldt 15 udbetales de månedsvis i stedet   Det er faktisk lidt irriterende ..

Anmeld

20. januar 2011

Mullebergen

Jeg har fået dem............................ Og vupti, så var de alle sammen væk igen pga. regninger 

Anmeld

20. januar 2011

Laulund87

MatildeS skriver:

Jeg har fået dem............................ Og vupti, så var de alle sammen væk igen pga. regninger 

Øv

Anmeld

20. januar 2011

Sabina92

de skal bare være på din konto d.2o senest kl 10.00!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.