fjernelse af strips???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.136 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Isabella_mor

jeg fik jo kejsersnit for en uge siden.. d 11.1 og jeg fik sat strips på...

hvornår skal de væk???

svar der lyder som "jeg tror det er, jeg mener det er" frabedes, jeg skal have et svar der er 100% fordi at jeg ikke vil gøre noget der ikke er sikkert...

så jer der har fået kejsersnit fortæl lige hvordan i gjorde med de der skide strips..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Kløver

jeg fik jo kejsersnit for en uge siden.. d 11.1 og jeg fik sat strips på...

hvornår skal de væk???

svar der lyder som "jeg tror det er, jeg mener det er" frabedes, jeg skal have et svar der er 100% fordi at jeg ikke vil gøre noget der ikke er sikkert...

så jer der har fået kejsersnit fortæl lige hvordan i gjorde med de der skide strips..

Jeg har ikke fået kejsersnit, men været igennem anden operation, strips, er det de der metal clips du mener? om ikke andet, så fik jeg dem fjernet ved egen læge og skulle have en tid der, så ring evt til lægen i morgen, og forhør, hvornår du skal have en tid til at få dem fjernet Så kan du jo få svar, og tid i en og samme ombæring

Anmeld

20. januar 2011

otlitrom

Er det ikke alm. steri-strips? (små plastre?) Jeg vil lade dem sidde, til de selv falder af! Du kan med fordel bruge strips i op til 3 mdr., det kan hjælpe til et pænt ar... Det er anbefalingen vi giver til opererede patienter.

Kitty, snart sygeplejerske

Anmeld

20. januar 2011

Isabella_mor

kitty skriver:

Er det ikke alm. steri-strips? (små plastre?) Jeg vil lade dem sidde, til de selv falder af! Du kan med fordel bruge strips i op til 3 mdr., det kan hjælpe til et pænt ar... Det er anbefalingen vi giver til opererede patienter.

Kitty, snart sygeplejerske

super... jeg hørte også at man vist nok kunne købe nogle på apoteket og selv sætte nogle nye på... men jeg var fanme ikke sikker..

super duper tak for hjælpen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.