er 350 m. for tæt på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej. 

jeg er lige anonym i tilfælde af nogle venner/bekendte misforstår mit indlæg. 

Min søns far og jeg er stadig gode venner efter vi gik fra hinanden, som ikke er så længe siden igen. Lige nu bor han midlertidigt i en lejlighed nogle måneder endnu, men han står på en særlig liste for "fraskilte". 

Nu har han fået tilbudt en 3-værelses lejlighed lige i nabolaget. Det ligger 350 meter herfra, og min søn vil faktisk kunne gå hen til ham uden at komme på de store veje. Når han er gammel nok altså. 

Han står ret langt nede på listen, men det er jo sket før, at man får en god lejlighed på dårlige odds. 

Nå mit spørgsmål - tror i at 350 meter vil være for tæt på, i forhold til at vi stadig kan besvare et godt samarbejde, og så der er forskel på når vores søn er hos sin mor eller far?

Frygter lidt at faren vil komme rendende i tide og utide... fordi han kan... 

Det vigtigste for mig er naturligvis min søn, men det er jo også vigtigt, for min søn, at hans forældre kan samarbejdes godt.. 

Tak for input 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Ellim

hmmm - nej det syntes jeg ikke er for tæt.. Syntes de er svært da der en meget forskelligt i forhold til det forhold man har til hinanden- Nu siger du at det er fint nok.. Forstår godt at det er fordi du vil bevare det gode forhold.. Men tror ikke at fordi i bor tæt på hinanden har en betydning..

Men forstår alligevel godt din bekymring omk det !! Men tror da nok det kommer til at fungere!!

Anmeld

19. januar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hej. 

Min søns far og jeg er stadig gode venner efter vi gik fra hinanden, som ikke er så længe siden igen. Lige nu bor han midlertidigt i en lejlighed nogle måneder endnu, men han står på en særlig liste for "fraskilte". 

Nu har han fået tilbudt en 3-værelses lejlighed lige i nabolaget. Det ligger 350 meter herfra, og min søn vil faktisk kunne gå hen til ham uden at komme på de store veje. Når han er gammel nok altså. 

Han står ret langt nede på listen, men det er jo sket før, at man får en god lejlighed på dårlige odds. 

Nå mit spørgsmål - tror i at 350 meter vil være for tæt på, i forhold til at vi stadig kan besvare et godt samarbejde, og så der er forskel på når vores søn er hos sin mor eller far?

Det vigtigste for mig er naturligvis min søn, men det er jo også vigtigt, for min søn, at hans forældre kan samarbejdes godt.. 

Tak for input 

Det ville jo være fantastisk for din søn hvis det kunne lade sig gøre! Det er min bonusdatter højeste ønske at vi boede i nærheden, så hun kunne gå over til os når hun havde lyst.

Dejligt hvis i kan få det til at fungere

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

hmmm - nej det syntes jeg ikke er for tæt.. Syntes de er svært da der en meget forskelligt i forhold til det forhold man har til hinanden- Nu siger du at det er fint nok.. Forstår godt at det er fordi du vil bevare det gode forhold.. Men tror ikke at fordi i bor tæt på hinanden har en betydning..

Men forstår alligevel godt din bekymring omk det !! Men tror da nok det kommer til at fungere!!

Præcis.. 

Det er bekymringen om vores venskab, som vi også stadigvæk har, ville blive ødelagt. 

Jeg (vi) tager med ham ud på mandag og ser lejligheden. For jeg er jo også nysgerrig og vildt glad på hans vegne, at der sker noget. 

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej. 

Tak for input 

Ikke hvis I ellers er gode venner.
Jeg kender en del fraskilte par, der bor næsten dør om dør og har det fint med det.
Men, det kræver at man ikke bare render ud og ind hos hinanden.
Mine ungers far boede i lang tid 6-7 km fra mig i en anden lille by, og den afstand passede os begge fint

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

Ellim

Anonym skriver:

Præcis.. 

Det er bekymringen om vores venskab, som vi også stadigvæk har, ville blive ødelagt. 

Jeg (vi) tager med ham ud på mandag og ser lejligheden. For jeg er jo også nysgerrig og vildt glad på hans vegne, at der sker noget. 

God plan - og så kan det også være at der er en anledning til at snakke lidt om situationen.. Ikke at det behøver at være negtivt.. Men ja - du ved

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Det ville jo være fantastisk for din søn hvis det kunne lade sig gøre! Det er min bonusdatter højeste ønske at vi boede i nærheden, så hun kunne gå over til os når hun havde lyst.

Dejligt hvis i kan få det til at fungere

Det er jo helt klart en positiv side. At han bare kan besøge sin far, og overnatte, når han vil. 

det er jo et privilegium at have muligheden for at gøre det sådan her.. Men jeg er lidt overrasket over at det alligevel er SÅ tæt på. 

Jeg har planer om at få en mindre lejlighed, og med noget held bliver det til et rækkehus, og det ligger dog 500 meter længere væk.. Men det er nok først om nogle år.. 

Ligemeget hvad, så havde vi begge planer om at blive boende i samme by.. selvom transportmulighederne er nemme her hvor jeg/vi bor. 

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

God plan - og så kan det også være at der er en anledning til at snakke lidt om situationen.. Ikke at det behøver at være negtivt.. Men ja - du ved

Præcis.. :-)

Det er også planen, når nu det er ved at være aktuelt. Heldigvis tror jeg godt at vi kan snakke om sådanne ting..

Det er også SÅ meget nemmere, når nu vores søn får større legeting.. Så behøver vi ikke at købe en hver.. 

Anmeld

20. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej. 

Tak for input 

Jeg tror da, det vil være helt perfekt. Hvis det fungerer for jer, gør det også for jeres søn. Så jeg synes virkelig det er super

Anmeld

20. januar 2011

tinasmor

Jeg er ikke selv skilt så kender det ikke fra egen krop. men for mig lyder det rigtig godt. Hvis I er gode venner nu, kunne man måske også lave en slags aftale om, at man ikke helt tiden render ind hos hinanden. Det er måske et lidt svært emne at komme ind på, og måske kunne man også vente og se om det reelt blev sådan. For jeg tænker da, at hvis du f.eks får en kæreste på et tidspunkt så kunne jeg da ikke forestille mig at din ex havde lyst til at rende ind og ud hos dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.