hvor meget i feber??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

merle2010

min lille pige har 40 i feber hun kastede vildt op igår nat, og har ikke ville spise hele dagen.. vil kun drikke lidt sojamælk.. vil ikke engang have sin elskede flaske.. hun er meget varm, og ligger kun i body.. jeg kan sagtens få kontakt med hende..

hvornår skal man kontakte lægen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Bom

merle2010 skriver:

min lille pige har 40 i feber hun kastede vildt op igår nat, og har ikke ville spise hele dagen.. vil kun drikke lidt sojamælk.. vil ikke engang have sin elskede flaske.. hun er meget varm, og ligger kun i body.. jeg kan sagtens få kontakt med hende..

hvornår skal man kontakte lægen??

Hmm den er svær... Hvis hun ikke er dvask og drikker fint og har våde bleer, ville jeg se det lidt an, men hvis du er utryk, så ring, hellere en gang for meget end en gang for lidt..

Knus Maria som også har en syg datter..

Anmeld

19. januar 2011

GUSO

Hej.. Har lige haft en meget syg pige (8mdr) hun havde haft feber og kastet op i en uge.. Lægen ville eller kunne ingenting gøre så længe der var kontakt med hende og hun lavede våde bleer.. Man skal bare sørge for at give væske... God bedring til jer..

Anmeld

19. januar 2011

merle2010

Tulle Mus skriver:

Hmm den er svær... Hvis hun ikke er dvask og drikker fint og har våde bleer, ville jeg se det lidt an, men hvis du er utryk, så ring, hellere en gang for meget end en gang for lidt..

Knus Maria som også har en syg datter..

hun er ikke dvask, og kan sågar grine og fjolle indimellem drikker også nogenlunde, men ville nu gerne have, at hun ville tage sin flaske.. igår kastede hun så meget op, at det kun var mavesyre tilsidst.. og man kunne se, at det gjorde så ondt på hende men hun var sku sej, græd næsten ikke selvom hun brækkede sig hver 5 min.. hun pylrede kun lidt når hun virkelig skulle anstrenge sig, for at få vejret indimellem.. hun har så godt nok ikke kastet op idag, men har så fået 40 i feber jeg er selv mega syg og har kastet op hele natten, så det er nok bare virus, dog har jeg ikke feber..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.