Så blev vi udskrevet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Hvem?

Var igen idag til kontrolvejning med Hjalte, da han smed sonden i Mandags og han har taget 110g på igen, så vi blev endelig udskrevet og slut med sonde, kontrol, skemaer o.s.v. hvor er det bare super super skønt - lægen sidste kommentar var dog: "Ih, så kommer jeg ikke til at se denne her smukke dreng hver 2. dag mere"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Tdittmann

super dejlig for jer at komme hjem 

Anmeld

19. januar 2011

Ayasmor

hvor er det bare skønt at jeres dreng klarer det så flot.. tillykke med udskrivelsen Har fulgt lidt med på sidelinjen.. og jeg må altså give den læge ret.. han er jo bare lækker (altså drengen ikke)

Anmeld

19. januar 2011

SpunkenJo

SanneBoe skriver:

Var igen idag til kontrolvejning med Hjalte, da han smed sonden i Mandags og han har taget 110g på igen, så vi blev endelig udskrevet og slut med sonde, kontrol, skemaer o.s.v. hvor er det bare super super skønt - lægen sidste kommentar var dog: "Ih, så kommer jeg ikke til at se denne her smukke dreng hver 2. dag mere"

Jeg kan tydeligt huske den dag!

Hvor er det bare dejligt for jer allesammen

Tillykke med at være blevet "løsladt"

Kram Jo

Anmeld

19. januar 2011

sandratobias

Ej hvor dejligt... Kan huske følelsen da vi blev udskrevet..  

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

SanneBoe skriver:

Åhhh hvor er det bare sødt sagt..sådan en superlæge

Og stort tillykke.
Hvor er det dejligt, at det bare er gået så godt fremad
Så nu kan I endelig trække vejret og blive en rigtig lille familie uden bøvl.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Rigtig dejligt for Jer at I kan komme hjem... 

Anmeld

19. januar 2011

Hvem?

Han er så sød ham lægen på Neo i Viborg, og "vores" super søde sygeplejerske, der har været hos os stort set hver dag de første 14 dage, så må li forbi med en buket eller noget til hende

Anmeld

20. januar 2011

Moar2011

SanneBoe skriver:

ihh hvor dejligt at høre i er kommet hjem og han har taget på

Anmeld

20. januar 2011

Kruse90

Hvor er det dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.