Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må altså lige ros e dig... Hvor er det bare en dejlig overskuelig annonce
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mamalicious skriver: ja tak
ja tak
Super..Send mig lige en PB med din adr, så sender jeg bank oplysninger retur :-)
JulieE skriver: Må altså lige ros e dig... Hvor er det bare en dejlig overskuelig annonce
Ehm okay??? - tak Hehe hvor er du sød
Lou87 skriver: Ehm okay??? - tak Hehe hvor er du sød
Synes eat mange af salgs annoncerne herinde er meget rodede og uoverskuelige og din skilte sig bare ud, ved at super overskuelig. Super fedt
JulieE skriver: Synes eat mange af salgs annoncerne herinde er meget rodede og uoverskuelige og din skilte sig bare ud, ved at super overskuelig. Super fedt
ahh ja det rigtig nok, man de godt være..nok lidt derfra jeg prøvede på at finde en lidt mere overskuelig måde men takker mange gange - elsker "unormal" ærlighed ment på den måde at det ikk er særlig mange der roser for sådanne ting.. det er fedt
Lou87 skriver: ahh ja det rigtig nok, man de godt være..nok lidt derfra jeg prøvede på at finde en lidt mere overskuelig måde men takker mange gange - elsker "unormal" ærlighed ment på den måde at det ikk er særlig mange der roser for sådanne ting.. det er fedt
Jamen velbekomme
STADIG FLERE TILBAGE Sælger billigt og jo mere man køber....
...endnu billigere
Nogle ting er helt nye / stort sæt nye !!
STADIG MASSER FLOT TIL SALG !!KOM SÅ TØSER BYD Alt er opdateret, så der kun er billeder tilbage af det der ikk er solgt endnu.
SE OGSÅ DE ANDRE ANNONCER MED MASSER FINT PIGETØJ STR 50-62
Hvad str. er de lyserøde 'klipklapper'?
benjamins'mor skriver: Hvad str. er de lyserøde 'klipklapper'?
Går udfra du mener dem med perlerne..De er en 37..(jeg svinger mellem 37-38)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128