Nuk-sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Lou87

bb78 skriver:

Yes det er dem - super

Haha jeg kan faktisk ikke engang huske hvad sådan en pakke koster lige pt.

Haha vi er sku da meget kloge os to

2 x 2 pk... 50 kr? så kan vi dele porto, tror ca det vil koste 20 kr.

Så 60 kr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Trolde_mor

bb78 skriver:

Jeg har bedt vores lokale superbest om at prøve at skaffe dem hjem, så nu må vi se hvad der sker - ellers må jeg en tur i Kvickly og prøve at få dem til at skaffe dem

Utroligt så besværligt det skal være

Okay - så må vi da håbe de kan få dem hjem til dig i bunkevis, så du ikke står i samme situation igen om nogle mdr.

Ja, det er utroligt så svært det kan være at skaffe det den lille allerhelst vil have hehe

Nuk burde have en side, så man kan bestille dem direkte

Anmeld

19. januar 2011

Clisolka

Lou87 skriver:

Haha vi er sku da meget kloge os to

2 x 2 pk... 50 kr? så kan vi dele porto, tror ca det vil koste 20 kr.

Så 60 kr?

Haha ja, men det er tilladt på en onsdag aften

Den er jeg med på

Anmeld

19. januar 2011

Lou87

bb78 skriver:

Haha ja, men det er tilladt på en onsdag aften

Den er jeg med på

Haha ja også på en onsdag aften

super.. send mig lige en PB med din adr, så smider jeg reg og konto nr retur og sender sutterne så snart jeg kan se pengene

Anmeld

4. april 2011

ønskebørn.horsens

De fås nu på Ønskebørn Horsens hjemmeside shopforkids :

http://butik.shopforkids.dk/group.asp?group=710

Det er både silikone og latex :-)

Anmeld

28. marts 2012

kagemand

Babymor2010 skriver:

Hej alle

Er der nogle af jer der ved hvor man kan købe de anatomiske siliconesutter fra Nuk?

Jeg har en lidt kræsen datter som kun vil have dem, og jeg kan ikke opdrive dem nogle steder - foruden på navnesutten, så jeg har bestilt 3 stks derfra.

Jeg var i Babysam i Holbæk i går og de har slet ikke Nuk sutter mere Jeg blev så nødt til at købe nogle forskellige mærker med hjem, så vi kan udskifte, men tøsen vil kun have sin Nuk.

Men men men, hvad er den bedste måde at udskifte sutter på?

Mange hilsner herfra

hej jeg har 4 pakker af de sutter du søger, de er lyserøde og hvide, så har jeg to pakker der er lyseblå og hvide, de to pakker lyserøde er fra o-6 mdr, og de andre to er fra 6-18 mdr, de lyseblå er også fra 6-18 mdr, aller er silikone og anatomisk

Anmeld

28. marts 2012

modesty

Min dreng er afhængig af Nuk latex ;-) De kan købes i Super Best, måske de også har silikone?

Anmeld

28. marts 2012

Clisolka

kagemand skriver:

hej jeg har 4 pakker af de sutter du søger, de er lyserøde og hvide, så har jeg to pakker der er lyseblå og hvide, de to pakker lyserøde er fra o-6 mdr, og de andre to er fra 6-18 mdr, de lyseblå er også fra 6-18 mdr, aller er silikone og anatomisk

Hej ellers tak for hjælpen, men har ikke brug for dem mere  Du har fået skrevet i en gammel tråd fra jan. 2011 

Anmeld

28. marts 2012

Clisolka

modesty skriver:

Min dreng er afhængig af Nuk latex ;-) De kan købes i Super Best, måske de også har silikone?

Gammel tråd fra jan 2011 der blev taget op 

Anmeld

28. marts 2012

modesty

Hahah, nå ups!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.