FB om lille Benjamin. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Benjamins'mor

Så kom lille Benjamin til verden den 3/1-11 kl. 19.42 efter 4 LANGE dage med veer. 

Mandag d. 3/1-11 kl. 11.05 ankom jeg til fødegangen og skulle snakke med lægerne fordi jeg ikke kunne holde veerne ud længere. Efter 1 time blev de enige om at sætte mig igang ved at tage vandet kl. 13.00. Jeg skrev til min kæreste at han ikke behøvede at tage fri for der kunne gå rigtigt langtid inden jeg fødte, men han tog nu fri alligevel. Så min mor og jeg gik ned i kantinen og købte noget at spise. Kl. 13.00 kom jeg ind på en fødestue og kl. 13.20 tog de vandet, men der var ikke noget fostervand. Jeg lagde i to laaaange timer og der skete ikke en skid. Og jeg var ved at blive træt af at ligge på den skide briks. Kl. 15.45 fik jeg så lagt et ve-drop og første gang stak hun forkert. Det gjorde bare ondt! Men efter et kvarter kom veerne igang, og der var godtnok knald på. Kl. 19.00 fik jeg presseveer og fik lov at presse, så min mor måtte skynde sig at finde Kristian for han sad ude på gangen og spiste. Jeg pressede 3-4 gange og så var han ude, kl. 19.42 fik jeg min lille dreng i armene. Men ikke længe efter blev han fjernet og kom i kuvøse, der lagde han i 45 min. og så kunne han trække vejret ordenligt. Jeg fik senere afvide af jordemoderen at de havde beregnet min termin forkert og at jeg skulle have født slutningen af nov. starten af dec. Så det har været en rigtigt dejlig nem fødsel, men nogle hårde dage op til.

Knus Christina med dejlige lille Benjamin. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

CamillaSoefelt

281210 skriver:

Så kom lille Benjamin til verden den 3/1-11 kl. 19.42 efter 4 LANGE dage med veer. 

Mandag d. 3/1-11 kl. 11.05 ankom jeg til fødegangen og skulle snakke med lægerne fordi jeg ikke kunne holde veerne ud længere. Efter 1 time blev de enige om at sætte mig igang ved at tage vandet kl. 13.00. Jeg skrev til min kæreste at han ikke behøvede at tage fri for der kunne gå rigtigt langtid inden jeg fødte, men han tog nu fri alligevel. Så min mor og jeg gik ned i kantinen og købte noget at spise. Kl. 13.00 kom jeg ind på en fødestue og kl. 13.20 tog de vandet, men der var ikke noget fostervand. Jeg lagde i to laaaange timer og der skete ikke en skid. Og jeg var ved at blive træt af at ligge på den skide briks. Kl. 15.45 fik jeg så lagt et ve-drop og første gang stak hun forkert. Det gjorde bare ondt! Men efter et kvarter kom veerne igang, og der var godtnok knald på. Kl. 19.00 fik jeg presseveer og fik lov at presse, så min mor måtte skynde sig at finde Kristian for han sad ude på gangen og spiste. Jeg pressede 3-4 gange og så var han ude, kl. 19.42 fik jeg min lille dreng i armene. Men ikke længe efter blev han fjernet og kom i kuvøse, der lagde han i 45 min. og så kunne han trække vejret ordenligt. Jeg fik senere afvide af jordemoderen at de havde beregnet min termin forkert og at jeg skulle have født slutningen af nov. starten af dec. Så det har været en rigtigt dejlig nem fødsel, men nogle hårde dage op til.

Knus Christina med dejlige lille Benjamin. 

Tillykke med ham.. Og sikke et fint navn..

Anmeld

19. januar 2011

Fru'Rugaard

stort tillykke!
Og hold da op du er gået over tid, hvis du skulle have født i slutningen af nov.- starten af dec.

Anmeld

20. januar 2011

NoName

Sikke en dejlig nem fødsel... og ja det der ve drop, er ret effektivt, det var ogsådet jeg fødte på...

og tillykke med ham, har lige set billeder i en anden tråd, hvor er han fin

Anmeld

20. januar 2011

Maja88

hold da op.. det kunne da sagtens have gået galt at de har regnet så meget forkert....

kunne heller ikke forstå da du skrev der ingen fostervand var, men det var jo så klart..

men dejligt han har det godt og tillykke

Anmeld

20. januar 2011

SussieThyssen

Stort tillykke søde ven.
Dejligt at høre at alt gik godt

Kærligst og knus
Sussie

Anmeld

20. januar 2011

Dansker I Holland

Tillykke med ham

Anmeld

20. januar 2011

Najsen86

ej tillykke med ham

Anmeld

20. januar 2011

sandratobias

Kæmpe tillykke med ham...  

Sandra - uge 34+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.