Så kom lille Benjamin til verden den 3/1-11 kl. 19.42 efter 4 LANGE dage med veer.
Mandag d. 3/1-11 kl. 11.05 ankom jeg til fødegangen og skulle snakke med lægerne fordi jeg ikke kunne holde veerne ud længere. Efter 1 time blev de enige om at sætte mig igang ved at tage vandet kl. 13.00. Jeg skrev til min kæreste at han ikke behøvede at tage fri for der kunne gå rigtigt langtid inden jeg fødte, men han tog nu fri alligevel. Så min mor og jeg gik ned i kantinen og købte noget at spise. Kl. 13.00 kom jeg ind på en fødestue og kl. 13.20 tog de vandet, men der var ikke noget fostervand. Jeg lagde i to laaaange timer og der skete ikke en skid. Og jeg var ved at blive træt af at ligge på den skide briks. Kl. 15.45 fik jeg så lagt et ve-drop og første gang stak hun forkert. Det gjorde bare ondt! Men efter et kvarter kom veerne igang, og der var godtnok knald på. Kl. 19.00 fik jeg presseveer og fik lov at presse, så min mor måtte skynde sig at finde Kristian for han sad ude på gangen og spiste. Jeg pressede 3-4 gange og så var han ude, kl. 19.42 fik jeg min lille dreng i armene. Men ikke længe efter blev han fjernet og kom i kuvøse, der lagde han i 45 min. og så kunne han trække vejret ordenligt. Jeg fik senere afvide af jordemoderen at de havde beregnet min termin forkert og at jeg skulle have født slutningen af nov. starten af dec. Så det har været en rigtigt dejlig nem fødsel, men nogle hårde dage op til.
Knus Christina med dejlige lille Benjamin. 
Anmeld