Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har simpelthen ledt alle steder efter et sted jeg kan aflevere min kat.. Synes kun jeg kan finde Inges kattehjem, men de har desværre ikke plads..
Kender I nogle steder ? (internater)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
D-Micka skriver: Jeg har simpelthen ledt alle steder efter et sted jeg kan aflevere min kat.. Synes kun jeg kan finde Inges kattehjem, men de har desværre ikke plads.. Kender I nogle steder ? (internater)
CamillaSoefelt skriver: Der er masser af de der internater.. Bla et i Rødovre.. Prøv og søg på dyrenes beskyttelse.. så kommer der en hjemmeside frem.. øjeblik, ser lige om jeg kan finde et link...
Der er masser af de der internater.. Bla et i Rødovre.. Prøv og søg på dyrenes beskyttelse.. så kommer der en hjemmeside frem.. øjeblik, ser lige om jeg kan finde et link...
Tak .. Prøver den i rødovre imorgen .. De andre ligger desværre for langt væk
D-Micka skriver: Tak .. Prøver den i rødovre imorgen .. De andre ligger desværre for langt væk
CamillaSoefelt skriver: De er SÅ søde i rødovre i hvert fald.... Håber du finder et godt sted..
De er SÅ søde i rødovre i hvert fald.... Håber du finder et godt sted..
Det er jeg glad for at høre
Og tusinde tak for svaret
Kattens værn: www.kattens-vaern.dk
Det siger de altid Folk støtter og betaler..og alligevel har de aldrig plads.Har du søgt under "kattehjem" på dgs.dk eller googlet det??KærligstSussie
sylvestersmor skriver: Kattens værn: www.kattens-vaern.dk
Der ligger et internat på Frederiksberg og de er rigtig søde. Jeg mener ikke at det koster noget at aflevere den, men hæng mig ikke op på det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128