til jer med skolebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Siber

Hej Tøser,

Jeres skolebørn har de flyverdragt eller to delt??

Det er mere hvis jeg nu lliiigggeee falder over et godt tilbud, så ville jeg købe vinter overtøj til Alma til næste år!

Gode råd og erfaringer modtages gerne

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Lene76

Mille har flyverdragt... og har været rigtig glad for den i år

Anmeld

19. januar 2011

Grynt

Aske har flyverdragt i år, men til næste år bliver den måske 2-delt. Han er åbentbart blevet klar over at det ikke er alle der går med flyverdragt. Vi blev dog enig om at det kun er de kloge der gik med flyverdragt /2-delt

Anmeld

19. januar 2011

Mary

Juliane har allerede i år 2-delt  - hun starter skole til sommer. Jeg synes det fungerer glimrende, og har ikke følt det var for tidligt. 

Anmeld

20. januar 2011

linemus

Sebastian har et 2-delt sæt i år, som vi har fået foræret. Det fungerer sådan set fint, han er bare enoooooormt langsom til at tage tøj på. Altid den sidste der er ude af døren. Så for hans vedkommende havde det nok været lidt simplere med en flyverdragt Desuden har jeg mistanke om, at han ikke tager bukserne på nu, hvor sneen næsten er væk, og det er jo bare for koldt Et plus er dog at man har en god vinterjakke, hvis man nu bare skal ud og køre i bil, eller når det begynder at blive bare lidt varmere.

- Line

Anmeld

20. januar 2011

Susan1978

Ea har flyverdragt i år efter eget valg, sidste år havde hun 2delt og var træt af altid at være den sidste ude. Det skal være hurtigt og nemt mor. Derfor har hun også de der skofus termostøvler. De skal være lige til at hoppe i.!

Anmeld

21. januar 2011

Mary

Jeg har slet ikke oplevet det var et problem at Juliane skulle være længere tid om at få tøj på pga jakke og skibukser......kun hvis hun falder i staver, men det har ikke noget med tøjet at gøre  Så jeg tror ikke der er nogen forskel. Men Annika derimod når hun skal have flyverdragt på 

Anmeld

24. januar 2011

Mie A

Ea har flyverdragt - men kun fordi hun kunne passe den fra sidste vinter. Næste år regner jeg med at købe 2 delt.

De fleste fra hendes klasse har flyverdragt.

Anmeld

24. januar 2011

Siber

Tak for svar de damer!!!!

Jeg har ikke lige fundet noget på udsalg8 endnu), så det kan være hun selv kan være med til at bestemme!

Der er jo fordele og ulemper ved begge, så vi må se!

Knus Siber

Anmeld

25. januar 2011

sbs78

Siber skriver:

Tak for svar de damer!!!!

Jeg har ikke lige fundet noget på udsalg8 endnu), så det kan være hun selv kan være med til at bestemme!

Der er jo fordele og ulemper ved begge, så vi må se!

Knus Siber

Smider lige et link på en hjemmeside hvor der udsalg. kan klart anbefale deres over tøj, det er bare så lækkert.

http://www.fairtail.dk/

Min datter på 7 år vil ikke have to delt, så hun har stadig flyverdragt. Så er jeg også sikker på at hun ikke kun tager jakke på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.