Indlæggelse af Oliver i min. 3mdr... gluuuups

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

klmf

Puha, det bliver godt nok spændende hvordan de kan hjælpe ham.

Rigtig godt at I kommer hjem om eftermiddagen, ellers er det en høj pris for hele familien.

Håber på alt det bedste for hele jeres familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

SiLiMiMa

åha..... endelig sker der noget! Håber så inderligt, at det er lige dét, der skal til!

ønsker jer alt det bedste!

Heldigt, at oliver har sådan en sej moar!!!

kram heise

Anmeld

19. januar 2011

CamillaSoefelt

Du får lige en herfra..

Anmeld

19. januar 2011

Hvem?

twinboys skriver:

Så er der kommet dato på...Tirsdag i næste uge

Oliver og jeg skal indlægges i Børne og ungdomspsykiatrisk afd. i Kolding i min. 3mdr....I dagtimerne så kommer hjem om eftermiddagen, kunne da heller ikke undvære Alexander ( Oliver´s tvillingbror ) og Casper ( min mand )...

Behandlingen er ca. 3mdr men kan også sagtens være 6mdr....

Jeg er tom for ord, er glad, er ked af det, har kvalme, sommerfugle i maven, svimmel , mavepine, ja blandede følelser flyver igennem min krop nu... Ved ikke om jeg skal juble eller græde...

Jeg håber de kan hjælpe min dejlige Oliver...

Majbritt

Hvor må det være skønt, at der endelig er nogle der tager sig af jer - jeg ønske jer al mulig held og lykke og glæder mig til at følge jer.

Anmeld

19. januar 2011

Steph_Laurits

Dejligt at de langt om længe vil gøre noget!

Det skal nok gå og forstår godt dine blandede følelser, det er jo en stor omvæltning der lige pludselig skal ske.

Men håber da at I kommer hjem hurtigt igen og at Oliver får sin appetit tilbage.

KÆMPE  til dig!

Anmeld

19. januar 2011

NinaNymannMadsen

3 mdr er lang tid. men det er da godt nok i stadig kan komme hjem.
håber det kommer til at hjælpe ham rigtig meget og de så finder ud af hvad det skylles.
sender et stort stort til jer
det tror jeg i har brug for.

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

twinboys skriver:

Så er der kommet dato på...Tirsdag i næste uge

Oliver og jeg skal indlægges i Børne og ungdomspsykiatrisk afd. i Kolding i min. 3mdr....I dagtimerne så kommer hjem om eftermiddagen, kunne da heller ikke undvære Alexander ( Oliver´s tvillingbror ) og Casper ( min mand )...

Behandlingen er ca. 3mdr men kan også sagtens være 6mdr....

Jeg er tom for ord, er glad, er ked af det, har kvalme, sommerfugle i maven, svimmel , mavepine, ja blandede følelser flyver igennem min krop nu... Ved ikke om jeg skal juble eller græde...

Jeg håber de kan hjælpe min dejlige Oliver...

Majbritt

Årh søde... Krydser for behandlingen hjælper... 

I vil være i mine tanker... 

Anmeld

19. januar 2011

TbCp

Du skal juble Majbritt! Nu sker der endelig noget!

Nej, jeg kan godt forstå nervøsiteten og alle de andre følelser du har. Jeg håber at der bliver fundet en løsning!

Anmeld

19. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

endelig endelig endelig endelig..

Kæft hvor er det bare sejt og godt kæmpet, håber indeligt at Oliver får den hjælp og redskaber han har brug for.

Du er bare total sej.

At blive hel indeni tager tid - koster tårer - sved og kan være en sej kamp, hans kamp. I hans eget tempo, så er det lige meget om det tager 3 eller 6 mdr til dags indlæggelse - bare han får det bedre..

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Hvor er det godt at høre søde ven.
Alle mine varmeste tanker og ønsker herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.