Spørgsmål til grundforløb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.171 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

FamilienSørensen

Hejsa

Hvor længe er et grundforløb gyldigt? Med gyldigt mener jeg at hvis man tager et grundforløb også vælger at stoppe og få et arbejde. Er der så en tidbegræsning på hvornår skal skal have gået i gang med et hovedforløb for at ens grundforløb stadig gælder

Håber I forstår min formulering.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Mira0911

Jacob&Kusuma skriver:

Hejsa

Hvor længe er et grundforløb gyldigt? Med gyldigt mener jeg at hvis man tager et grundforløb også vælger at stoppe og få et arbejde. Er der så en tidbegræsning på hvornår skal skal have gået i gang med et hovedforløb for at ens grundforløb stadig gælder

Så vidt jeg ved tror jeg ikke ligefrem der gyldighed på sådan noget... Hæng mig ikke op på det... 

Jeg har læst til Jord til bord i 2003. hvis jeg vil starte på hovedforløb om 1 år f.eks, så kræver det bare at jeg har fundet en læreplads... Så tror ikke der er noget problem i det. 

Anmeld

20. januar 2011

slettet_7530

Jacob&Kusuma skriver:

Hejsa

Hvad er det for et grundforløb?? er det indenfor PGU PAU ELLER SOSU er der ingen tidshorisont

Anmeld

20. januar 2011

FamilienSørensen

Albertesmor skriver:

Hvad er det for et grundforløb?? er det indenfor PGU PAU ELLER SOSU er der ingen tidshorisont

Et af Teknisk skoles grundforløb.

Anmeld

20. januar 2011

FamilienSørensen

MoarJ skriver:

Så vidt jeg ved tror jeg ikke ligefrem der gyldighed på sådan noget... Hæng mig ikke op på det... 

Jeg har læst til Jord til bord i 2003. hvis jeg vil starte på hovedforløb om 1 år f.eks, så kræver det bare at jeg har fundet en læreplads... Så tror ikke der er noget problem i det. 

Skal nok lade være med at hænge dig op på noget, men det er også det vi mener også evt. hvis man SKAL tager grundforløbet at man så får merit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.