Original Snuggli Pose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.218 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

grønbæk

Rigtig flot Snuggli pose uden slid eller pletter - super stand!

Kom med et bud!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Pinkrose

Ja lige fjollet spørgsmål men hvad bruger man den til ?  fordi den ser rigtig sød ud

Anmeld

20. januar 2011

sne190810

Denisep skriver:

Ja lige fjollet spørgsmål men hvad bruger man den til ?  fordi den ser rigtig sød ud

Hehe jeg tænkte præcis det samme ..

Er nysgerrig!

Anmeld

20. januar 2011

grønbæk

Det er en bæresele!  Jeres mødre vil med garanti huske den - det var det mest trendy man overhovedet kunne have, før der var noget der hed Baby Björn bæreseler. Denne er dog en god blanding af en slynge og en bæresele - super smart!!!

Anmeld

20. januar 2011

Nea85

grønbæk skriver:

Det er en bæresele!  Jeres mødre vil med garanti huske den - det var det mest trendy man overhovedet kunne have, før der var noget der hed Baby Björn bæreseler. Denne er dog en god blanding af en slynge og en bæresele - super smart!!!

Min mor fandt hendes gamle frem forleden. Den er i blåt fjøjl

Men jeg har lagt mærke til, at der efterhånden er ret mange, der bruger dem

Anmeld

21. januar 2011

Pinkrose

Føles den sikker nok i forhold til at gå rundt med barnet ? man føler ik de falder nogle steder ??

hvad tænker du af pris?

Anmeld

22. januar 2011

grønbæk

Blåt fløjl er jo super cool!!!

Den er sikker, synes jeg. Barnet kan sidde på flere måder i den og man kan justere efter barnets størrelse.

Ved faktisk ikke helt hvad jeg tænker af pris - kom bare med et bud, så tager vi den derfra

Anmeld

27. januar 2011

vibeke1104

Hej

Hvis det er en rigtig snugglipose med en indre pose med læg og en ydre pose med læg, så den kan tilpasses barnets størrelse  - og der er tale om rimeligt kraftigt stof, så vil jeg gerne købe den. Ved faktisk ikke, hvad sådan en koster fra ny. Men vil gerne give 200 kr. Hvis det er helt skævt, så vend lige tilbage med nogle flere oplysninger om, hvad ny prisen er på sådan én. Vibeke

Anmeld

31. januar 2011

grønbæk

Hej Vibeke.

Den er præcis som du beskriver den, med en indre pose osv. og materialet er i kraftig stof!

Du kan godt købe den for 200kr. Send mig en mail på

a.groenbaek@hotmail.com så kan vi finde ud af det, den vej.

Anmeld

5. februar 2011

grønbæk

Solgt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.