Sanne og Nicklas skriver:
åååh bare det var mig det her op kast det tiltar bare rigtig meget i de dage her og gider virkelig ikke side med kvalme i byen i morgen mens vi køre på ferie så der ski langt til norge.
Nej jeg tror nu heller ikke på alle de skrøner, vil også først se det på en scanning hvor er jeg 100%
Ang kønnet så er jeg lige glad med hvad det er, dte bliver billiger hvis det er en dreng for så har vi alt fra Nicklas men intet hvis det er en pige.
Hehe jeg har hverken drenge eller pige-tøj. Jeg gav det hele væk for 3-4 år siden. regnede ikke med jeg skulle have flere børn. Jeg skal heller ikke have flere børn efter denne, og kunne da være dejligt at have et af hvert køn. Selvfølgelig bliver jeg ikke skuffet, hvis det viser sig at være en dreng. det vigtigste er jo at de er sunde og raske 
Ja jeg havde et par uger med voldsom kvalme, hvor jeg var tæt på at kaste op et par gange, men nu er det som om at det faktisk er blevet lidt bedre, og mere eller mindre kun er madlede. Jeg kan dog stadig få kraftig kvalme, men det er hvis jeg har glemt at spise
Jeg ved godt hvordan det er at have voldsom opkast igennem hele graviditeten. Det oplevede jeg jo da jeg ventede min søn, og det stoppede først et par uger før fødslen. Så har faktisk temmelig meget ondt af jer, der kaster så meget op
Jeg har så andre problemer....blæresmerter som jeg nok skal leve med igennem hele graviditeten. Jeg har desværre fået en meget sart blære, som er blevet meget irritabel pga. graviditeten. Det er ikke en blærebetændelse, gid det var såvel
Ved ikke hvad der er værst...opkast eller det her. Det er vel lige så belastende 
jeg har idag været oppe og købe 2 par bukser med elastik i taljen. Det er det jeg foretrækker at hoppe i nu, både pga. smerterne fra blæren, men også pga. at jeg er så oppustet. Kan faktisk kun passe et par jeans nu.....synes altså det er tidligt
men det skyldes helt sikkert at jeg er oppustet 
Under alle omstændigheder håber jeg at din kvalme og opkast snart forsvinder 
Anmeld