hvilken type sut er de bedste???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Lene76

kan nemlig ik helt huske hva de anbefaler.....  nogen der kan huske det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Grynt

altså det må vist være op til baby hvad hun fortrækker  Vil dog bare lige sige, at så snart der er små bisser på vej op frarådes sutter med scilikone da børn kan bide dem i stykker. Sååå måske de bare slet ikke skal bruges overhovedet

Anmeld

19. januar 2011

Lene76

Grynt/Tina skriver:

altså det må vist være op til baby hvad hun fortrækker  Vil dog bare lige sige, at så snart der er små bisser på vej op frarådes sutter med scilikone da børn kan bide dem i stykker. Sååå måske de bare slet ikke skal bruges overhovedet

det syntes jeg nok der var noget om hehe..... altså det med siliconen tak for det

Anmeld

19. januar 2011

Kaufie

Min sp anbefalede os at købe de billigste med rund suttedel. Vi fik dog også fat i nogen anatomiske, en af silikone, og en af natursutterne. Men den eneste vi af og til kan få hende til at tage er den runde gummisut :-)

Anmeld

19. januar 2011

Joan ( Smallie )

Anne har kun ville tage man sutter og alle af silecone men efter hun er blevet ældre er det blevet latex

Anmeld

20. januar 2011

bette

nu spør jeg nok dumt men kan baby ik bide i latex såcel som i silikone?

Anmeld

20. januar 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

nu spør jeg nok dumt men kan baby ik bide i latex såcel som i silikone?

Latex er meget bødere så det tror jeg ikke. Men altså Anne har stadig nogen silecone sutter og dem bider hun ikke i

Anmeld

20. januar 2011

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Latex er meget bødere så det tror jeg ikke. Men altså Anne har stadig nogen silecone sutter og dem bider hun ikke i

okay mikkel har heller ikke bidt i silikone sutterne han havde.. 

synes bare de er mere hygiejniske (stave?) end latex :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.