Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kan nemlig ik helt huske hva de anbefaler..... nogen der kan huske det???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
altså det må vist være op til baby hvad hun fortrækker Vil dog bare lige sige, at så snart der er små bisser på vej op frarådes sutter med scilikone da børn kan bide dem i stykker. Sååå måske de bare slet ikke skal bruges overhovedet
Grynt/Tina skriver: altså det må vist være op til baby hvad hun fortrækker Vil dog bare lige sige, at så snart der er små bisser på vej op frarådes sutter med scilikone da børn kan bide dem i stykker. Sååå måske de bare slet ikke skal bruges overhovedet
det syntes jeg nok der var noget om hehe..... altså det med siliconen tak for det
Anne har kun ville tage man sutter og alle af silecone men efter hun er blevet ældre er det blevet latex
nu spør jeg nok dumt men kan baby ik bide i latex såcel som i silikone?
bette skriver: nu spør jeg nok dumt men kan baby ik bide i latex såcel som i silikone?
Latex er meget bødere så det tror jeg ikke. Men altså Anne har stadig nogen silecone sutter og dem bider hun ikke i
Joan ( Smallie ) skriver: Latex er meget bødere så det tror jeg ikke. Men altså Anne har stadig nogen silecone sutter og dem bider hun ikke i
okay mikkel har heller ikke bidt i silikone sutterne han havde..
synes bare de er mere hygiejniske (stave?) end latex :S
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128