overskudsmor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Anonym trådstarter

Det var så en af de dage, hvor jeg bare slet ikke kunne oerskue, at komme ud af døren.

Bettefisen på 7 mdr. valgte at vågne kl. 05 og ville IKKE sove igen... SUK.

Den store pige på 2 år har været forkølet og hostet en del de sidste dage , så da hun stod op var hun både træt og ked af det.

Når vi skal ud af døren plejer vi at stå op kl. 7 (den bette før) og spiser morgenmad som det første.... Så kører det ellers slag i slag med vaskning, spisning, bleskiftning, børstning af tænder, tøjskiftning ect. ect. Til sidst er den store pige utålmodig for at komme afsted, den lille er træt og mor her kampsveder med et noget stigende blodtryk...

Kors hvor er det bare hårdt nogen gange... så idag var dagen hvor jeg for første gang valgte at lade den store pige blive hjemme af den simple grund, at jeg ikke orkede det baksen... Kan mærke at min lunte af og til bliver noget kort når vi skal ud af døren.... Sikken en overskudsmor....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Det var så en af de dage, hvor jeg bare slet ikke kunne oerskue, at komme ud af døren.

Den store pige på 2 år har været forkølet og hostet en del de sidste dage , så da hun stod op var hun både træt og ked af det.

Når vi skal ud af døren plejer vi at stå op kl. 7 (den bette før) og spiser morgenmad som det første.... Så kører det ellers slag i slag med vaskning, spisning, bleskiftning, børstning af tænder, tøjskiftning ect. ect. Til sidst er den store pige utålmodig for at komme afsted, den lille er træt og mor her kampsveder med et noget stigende blodtryk...

Kors hvor er det bare hårdt nogen gange... så idag var dagen hvor jeg for første gang valgte at lade den store pige blive hjemme af den simple grund, at jeg ikke orkede det baksen... Kan mærke at min lunte af og til bliver noget kort når vi skal ud af døren.... Sikken en overskudsmor....

Er du alene med børnene?

Anmeld

19. januar 2011

Anonym trådstarter

Nope... men manden tager afsted kl. 6, så han var ikke lige in the mood til at stå op kl 5.

Ellers klager jeg nu ikke... idag var det bare for meget, måske fordi han har arbejdet en del over den sidste tid

Anmeld

19. januar 2011

Lone Jakobsen

det er helt naturligt med sådanne dage. det bedste er at indse at det bare ikke bliver en af de "overskudsdage"

slap af, hyg i sofaen med en tegnefilm eller en bog. lad vasketøjet stå, og giv dine små poder lidt ekstra mor tid. så kan manden tage over når han kommer hjem.

Anmeld

19. januar 2011

Laulund87

Man kan sgu ikke være overskudsmor hele tiden..

Anmeld

20. januar 2011

g.seerup

Anonym skriver:

hatten af for at du har hende hjemme..

jeg ville ha bakset og aflevet så der var RO til mig..og bebs

Anmeld

20. januar 2011

frk Jensen

Det er da også overskud at have begge unger hjemme...

Når vi skal afsted om morgenen, senest 7.15 så står jeg altid en halv time tidligere op end min søn vågner.. Så har jeg ro til at gøre mig selv færdig, inden han skal op... Det fungere bare rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.