Yay... har så lige sparet 13000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Musen5

Juuuuhuuuu...

Har fundet min barnevogn og sparer oxo lige 13000.

Har fundet en 4 år gammel SilverCross Balmoral til 2000. Dertil får jeg regnslag, myggenet, lift, pusletaske og et par andre småting.

Skal hente den på fyn weekenden d 29-30

Glæder mig helt vildt.

/Mette 13+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

MaliksMor

Tillykke med den nye barnevogn

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Hvor er det bare super lækkert... Tillykke med købet... 

Anmeld

19. januar 2011

Musen5

1000 tak skal i have....

Glæder mig til at rulle lillefisen rundt i den til sommer

/Livsmor 13+3

Anmeld

19. januar 2011

ekzunz

Den blev testet hos forbrugerstyrelsen sidste år og udover at den blev sidst i test, skriver de bl.a. følgende:

Forlæderet på Silver Cross Balmoral indeholdt i Tænks test, som den eneste af de testede barnevogne, ftalater over den tilladte grænseværdi.
Det indeholder den sundhedsskadelige ftalat DEHP, der slet ikke må findes i legetøj eller andre småbørnsartikler. Samtidig indeholder det også  DNOP og DINP, der ikke må findes i småbørnsartikler, som børnene kan putte i munden.

Den danske importør af Silver Cross barnevogne, har efter Tænks test kontaktet Silver Cross. Ifølge importøren vil producenten omgående ændre produktionen, så den overholder reglerne.

Forbrugerrådet anmeldte Silver Cross til Miljøstyrelsen.

Anmeld

19. januar 2011

morethanperfect

Musen5 skriver:

Juuuuhuuuu...

Har fundet en 4 år gammel SilverCross Balmoral til 2000. Dertil får jeg regnslag, myggenet, lift, pusletaske og et par andre småting.

Glæder mig helt vildt.

/Mette 13+3

Hvor dejligt for dig ! Det er den lækreste barnevogn , og du blir glad for den ! Det er jeg i hvert fald ..

BTW , der er så meget der er farligt

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Musen5 skriver:

Juuuuhuuuu...

Glæder mig helt vildt.

/Mette 13+3

Er det den der med de store hjul som ser antik (gammeldags) ud??

Anmeld

19. januar 2011

oo

Znuzke skriver:

Den blev testet hos forbrugerstyrelsen sidste år og udover at den blev sidst i test, skriver de bl.a. følgende:

Forlæderet på Silver Cross Balmoral indeholdt i Tænks test, som den eneste af de testede barnevogne, ftalater over den tilladte grænseværdi.
Det indeholder den sundhedsskadelige ftalat DEHP, der slet ikke må findes i legetøj eller andre småbørnsartikler. Samtidig indeholder det også  DNOP og DINP, der ikke må findes i småbørnsartikler, som børnene kan putte i munden.

Den danske importør af Silver Cross barnevogne, har efter Tænks test kontaktet Silver Cross. Ifølge importøren vil producenten omgående ændre produktionen, så den overholder reglerne.

Forbrugerrådet anmeldte Silver Cross til Miljøstyrelsen.

jeg skulle liiiige til at skrive det

Anmeld

19. januar 2011

Musen5

SussieThyssen skriver:

Er det den der med de store hjul som ser antik (gammeldags) ud??

Jeps det er det nemlig

/livsmor 13+3

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Musen5 skriver:

Jeps det er det nemlig

/livsmor 13+3

Eiiii...hvad koster sådan en nu tildags?
Fra ny altså??
Det har bare altid været min drøm at få sådan en...har bare aldrig haft råd..og da jeg endelig havde, så kunne det ikke nytte, at jeg købte sådan en, for mine unger ville lynhurtigt have vokset ud af den.
Hvor er du bare heldig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.