Stoppet næse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.535 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

lisesp83

Julie 9 mdr, er simpelthen så forkølet. Hendes næse er stoppet konstant. Hun vågner hver time om natten, og klynker fordi hun har svært ved at få luft gennem næsen.

Har prøvet med saltvandsdråber samt næsesuger efterfølgende, og det hjælper bare nada.. ..

Andre i samme situation? Kan man gøre noget?

Indtil videre har hun kun sovet 20 min idag.. Hun plejer ellers at tage et par timer om formiddagen.

Hun spiser og drikker som hun plejer, og humøret er okay.. Men kan godt mærke at den tilstoppede næse irriterer hende meget.

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

lisesp83 skriver:

Julie 9 mdr, er simpelthen så forkølet. Hendes næse er stoppet konstant. Hun vågner hver time om natten, og klynker fordi hun har svært ved at få luft gennem næsen.

Har prøvet med saltvandsdråber samt næsesuger efterfølgende, og det hjælper bare nada.. ..

Andre i samme situation? Kan man gøre noget?

Indtil videre har hun kun sovet 20 min idag.. Hun plejer ellers at tage et par timer om formiddagen.

Hun spiser og drikker som hun plejer, og humøret er okay.. Men kan godt mærke at den tilstoppede næse irriterer hende meget.

Lise

hævet hoved gærde, og så saltvand... en gang i timen, to dryp i hver næse mens hun ligger ned (og får ren ble f.eks)...

de gange det har været slemt har min mand taget sofaen og vores datter har sovet ved siden af mig i sengen

Anmeld

19. januar 2011

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

hævet hoved gærde, og så saltvand... en gang i timen, to dryp i hver næse mens hun ligger ned (og får ren ble f.eks)...

de gange det har været slemt har min mand taget sofaen og vores datter har sovet ved siden af mig i sengen

Jeg vil sige det samme, for der er ikke så meget andet at gøre... God bedring med hende

Anmeld

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Jeg vil sige det samme, for der er ikke så meget andet at gøre... God bedring med hende

nææææææ eg har i alt fald ikke fundet det endnu, desværre :0(

nu er Nikoline jo så 2 år, og jeg ved at man kan få en næsespray fra 2 år, men jeg ved ikke om det ikke er en dårlig vane?

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Hæve hovedgærdet - Og saltvandsdråber kan jeg også anbefale... 

Anmeld

19. januar 2011

lisesp83

Tak for jeres svar.. Jeg må få hævet det hovedgærde, og så fortsætte med saltvand..

Men øv, hvor er det synd for hende. Ingen søvn hjemme for tiden.

Men mon ikke det snart går over. Helst inden dagpleje start om 14 dage.

Anmeld

19. januar 2011

Maja_4000

Jeg så på apoteket igår at de har en saltvandsspray , som man gerne må bruge til spædbørn .. Ved ikke om det er bedre .. Men hvis man må bruge den til spædbørn , må man vel også bruge det til en på 9 måneder 

Anmeld

19. januar 2011

lisesp83

Maja_4000 skriver:

Jeg så på apoteket igår at de har en saltvandsspray , som man gerne må bruge til spædbørn .. Ved ikke om det er bedre .. Men hvis man må bruge den til spædbørn , må man vel også bruge det til en på 9 måneder 

Tror du ikke at det giver samme resultat som saltvands dråberne?

Anmeld

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

lisesp83 skriver:

Tror du ikke at det giver samme resultat som saltvands dråberne?

det gør det, men det er måske bedre fordelt oppe i næsen...  det er mit bedste bud...

Anmeld

19. januar 2011

lisesp83

Ni-ko-li-ne skriver:

det gør det, men det er måske bedre fordelt oppe i næsen...  det er mit bedste bud...

Ok, er forsøget værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.