Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal nok lige få skrevet historien, men der er lige så meget pt. Men I kan da lige få et par billeder af hende.
Overraskende så mørk hun er i forhold til Emily som jo er helt lys.
Men her er mit lille vidunder, som stadig ikke har fået navn …
Synes hun ligner en Frederikke, men T og Emily er stadig på Malou …
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nøj hvor er hun lækker!!
By the way: jeg er på din side hvad angår navn
Hold k... hun er bare lækker
Jeg synes begge navne er super fine spændende hvad i finder frem til.
Åhhha jeg bliver helt blød. Hvor er hun bare skøn. Hende kan man da kun være helt tosset med
Jeg kan rigtig godt lide Frederikke - det er et stærkt navn både til en baby og til en voksen. Så jeg er på din side.
Jeg har også mødt nogle helt fantastiske 'Malouer' i mit liv så det er altså også et rigtig godt bud.
Syntes frederikke vil passe godt til hende, og til Emily
Hun er altså bare så lækker, endnu engang tillykke med hende....
Hvordan har du det nu?? er du hurtigt ovenpå el??? puha har helt ondt bare ved at tænke på det med de efterveer, håber ik jeg får nogen efter det pks.
Nuuuj hvor er hun fin! Og så meget hår Arghhhh... jeg går skruk AMOK! Kom uuuud Bimmer....
Men hun ser absolut fantastisk dejlig ud!
Jeg synes begge navne passer til Emily. I må vel bare give lidt tid og se hvad der passer bedst (Du vinder nok nemmest ved bare konsekvent at begynde at kalde hende Frederikke, men det vil jo være MEGET manipulerende, så det kan du naturligvis ikke finde på)
Jeg læste lige et sted at du har mange efterveer! Uhh jeg havde faktisk en del de første dage med Kirstine, så jeg gruer for hvordan det bliver denne gang. Men så vidt jeg husker, så hjalp et par panodiler ret meget? Bider du bare dine i dig, eller har du nogle fif?
Dejligt med billeder af turbo-prinsessen!
Hvor er hun dejlig - sjovt at den ene er lys og den anden mørk. Jeg har også en ide om, at prinsessen i maven er præcis mage til min store datter, men det er hun jo nok ikke...
Jeg vil også have min NUUU! Jeg bliver jo total babyskruk lige som Ditte af alle jeres babybilleder!
OI hun er bare lækker! Hun kan sagtens være både en Malou og Frederikke, men vil godt holde med dig, når nu du er i undertal derhjemme
Endnu engang stort tillykke med hende!
deeeeejlige prinsesse der!
Holder med dig, synes Frederikke er et rigtig godt navn! jaja det er Malou også, men Frederikke.... Ligger godt på tungen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128