Opdate: mit sår/ar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Maja_4000

Har været ved lægen , og der ér betændelse i ! :/
Hun tog en prøve og gav mig navnet på noget sæbe jeg skal vaske med tre gange om dagen ..

Men da jeg så stod og vaskede det igår , opdager jeg , at der hænger en tråd ud af såret som ikke er blevet opløst .. Min mor sagde så , at jeg kunne fjerne den med en pincet , da det jo sikkert bare var et lille stykke .. Men nej , den sidder fast !  Nogle andre som har prøvet det ?

Og jeg synes helt ærligt at det er dårligt , at lægen ikke opdagede det .. Hun stod trods alt nærmest med  næsen i det .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Maja_4000 skriver:

Har været ved lægen , og der ér betændelse i ! :/
Hun tog en prøve og gav mig navnet på noget sæbe jeg skal vaske med tre gange om dagen ..

Men da jeg så stod og vaskede det igår , opdager jeg , at der hænger en tråd ud af såret som ikke er blevet opløst .. Min mor sagde så , at jeg kunne fjerne den med en pincet , da det jo sikkert bare var et lille stykke .. Men nej , den sidder fast !  Nogle andre som har prøvet det ?

Og jeg synes helt ærligt at det er dårligt , at lægen ikke opdagede det .. Hun stod trods alt nærmest med  næsen i det .. 

det var noget skidt...

men mon ikke det sæbe er noget som også desinficerer... det med tråden er ikke farligt, men det kan irritere... ring da bare til lægen igen

Anmeld

19. januar 2011

Maja_4000

Ni-ko-li-ne skriver:

det var noget skidt...

men mon ikke det sæbe er noget som også desinficerer... det med tråden er ikke farligt, men det kan irritere... ring da bare til lægen igen

Jeg tænkte bare om det måske er den som sidder og irriterer såret og er skyld i , at det ikke er helet endnu .. Resten af såret er jo helt for "længe siden" :b

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

Jeg ville have ringet igen - så må hun jo tag dig ned igen ..

det kan jo måske godt have noget at sige , at det er grundet til at det ikk er helet..

Anmeld

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Maja_4000 skriver:

Jeg tænkte bare om det måske er den som sidder og irriterer såret og er skyld i , at det ikke er helet endnu .. Resten af såret er jo helt for "længe siden" :b

altså, sådan var det jo med mit... min krop udstødte noget stykker tråd som så sad og irriterede...

Anmeld

19. januar 2011

Maja_4000

Babyklar skriver:

Jeg ville have ringet igen - så må hun jo tag dig ned igen ..

det kan jo måske godt have noget at sige , at det er grundet til at det ikk er helet..

Vi skal snart til 5 ugers undersøgelse , så må hun kigge der .. Synes bare det er irriterende

Anmeld

19. januar 2011

Maja_4000

Ni-ko-li-ne skriver:

altså, sådan var det jo med mit... min krop udstødte noget stykker tråd som så sad og irriterede...

Men forsvandt det af sig selv så ? 

Anmeld

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Maja_4000 skriver:

Men forsvandt det af sig selv så ? 

nej jeg var oppe ved sygeplejersken hos lægen og få dem fjernet

Anmeld

19. januar 2011

Maja_4000

Ni-ko-li-ne skriver:

nej jeg var oppe ved sygeplejersken hos lægen og få dem fjernet

Hvordan fjerner de dem ? :b Og gør det ondt ? 

Anmeld

19. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Maja_4000 skriver:

Hvordan fjerner de dem ? :b Og gør det ondt ? 

altså, jeg er ikke pivet...

det nev og sved lidt... men det er hurtigt ovrestået.. hellere det end massiv betændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.