Pandekagedagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

oo

Der er indført en ny tradition herhjemme; den 19. januar spiser vi for fremtiden ALTID pandekager med syltetøj  Det behøver ikke være klokken ti om aftenen pandekager, bare der er pandekager!

Så husker vi, at for et år siden skete et lille mirakel her i Alléskoven

Og ja vi glæder os umådeligt til Sol blir stor nok til at invitere venner med hjem til "pandekager på undfangelsesdagen" fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Moar2011

Tjuhl skriver:

Der er indført en ny tradition herhjemme; den 19. januar spiser vi for fremtiden ALTID pandekager med syltetøj  Det behøver ikke være klokken ti om aftenen pandekager, bare der er pandekager!

Så husker vi, at for et år siden skete et lille mirakel her i Alléskoven

Og ja vi glæder os umådeligt til Sol blir stor nok til at invitere venner med hjem til "pandekager på undfangelsesdagen" fest

Sikke en skøn måde at huske det på

Anmeld

19. januar 2011

Zafir

Aiiiii... Var det seriøst på sex og pandekager dagen??? hihihi...

Jeg ka lige høre hende, når hun bliver gammel nok til at forstå hvad undfangelsen er,.. AII MOAR hvor er du bare piiiinlig ... hihi

Tillykke med dagen (der tror at Frigg vidst blev lavet efter min julefrokost på arbejdet forrige år - altså da jeg kom hjem heheheh)

Anmeld

19. januar 2011

oo

Zafir skriver:

Aiiiii... Var det seriøst på sex og pandekager dagen??? hihihi...

Jeg ka lige høre hende, når hun bliver gammel nok til at forstå hvad undfangelsen er,.. AII MOAR hvor er du bare piiiinlig ... hihi

Tillykke med dagen (der tror at Frigg vidst blev lavet efter min julefrokost på arbejdet forrige år - altså da jeg kom hjem heheheh)

ja sgu det var. Vi havde ikke sex i flere dage før fordi jeg sendte Søren til Karl i Esbjerg da vi TROEDE jeg havde ægløsning

der blir så riiiiiigeligt for Sol at flove sig over med denne her mor (og far), bare tænk på når jeg møder op til forældremøderne med min pibe og sætter lærerne på plads

Anmeld

19. januar 2011

Zafir

Tjuhl skriver:

ja sgu det var. Vi havde ikke sex i flere dage før fordi jeg sendte Søren til Karl i Esbjerg da vi TROEDE jeg havde ægløsning

der blir så riiiiiigeligt for Sol at flove sig over med denne her mor (og far), bare tænk på når jeg møder op til forældremøderne med min pibe og sætter lærerne på plads

kanon!!!!!

Anmeld

19. januar 2011

eElak

LOL

hvis jeg skulle gøre det samme, ville det være i roskildestemning, med chokolade cigaretter og sodavandsflasker (som erstatning for andre sjove sager), da faren lige var kommet hjem fra roskilde da vi knaldede

Anmeld

19. januar 2011

Mille83

Haha klasse ide Tjuhl.

Her blev lillepigen lavet på min fødselsdag, så dvs en kæmpe fest på undfangelsesdagen...Ahhhh.....Men god ide, hvor er den sød...

Tror nu ikke du gør din datter flov - hun skal nok være stolt af dig 

Anmeld

19. januar 2011

TbCp

Det er simpelthen fantastisk!

Anmeld

19. januar 2011

<3

Herhjemme blev Tjalfe lavet som fejring på en eksamen hvor jeg fik 12, men tror ligesom ikke at drikke sig pissefuld og være lidt hoven er så børnevenligt på samme måde pandekagebagning er

Synes det lyder så hygsomt!

Anmeld

19. januar 2011

sismofutten

Sikke en sjov ide :-)

Vi vælger så at fejre vores dag med fyrværkeri - og det gør resten af verden også - så der var/er stor fest, den dag mit datter blev undfanget :-)

Ja, man kan roligt sige det var et "nytårsknald" ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.