Fartbølle-mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

<3

JulieE skriver:

Han har forstået det med trafikken

Ork ja han er en regulær politibetjent! I morges da faren skulle kysse farvel så kunne han næsten ikke få lov da Tjalfe skældte ham ud over at stå med et ben på vejbanen og et på fortovet.

"For man må kun gå på fortovet, cykle på cyklestien og køre i bil på kørebanen FAR!"

Utroligt så skøn et barn man kan have!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

JulieE

Kirle skriver:

Ork ja han er en regulær politibetjent! I morges da faren skulle kysse farvel så kunne han næsten ikke få lov da Tjalfe skældte ham ud over at stå med et ben på vejbanen og et på fortovet.

"For man må kun gå på fortovet, cykle på cyklestien og køre i bil på kørebanen FAR!"

Utroligt så skøn et barn man kan have!

Griner, ja man skal overholde reglerne. Jacob er ligesådan... Det bliver kommenteret højlydt, hvis der er nogen der ikke opfører sig korrekt i trafikken eller ikke køre med cykelhjelm.... "det SKAL man altså, mor!!!" Sjovt nok er Jacobs største drøm at blive politibetjent

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Kirle skriver:

Hvis jeg så bare havde kørt ræs men hvorfor det virkede så voldsom var jo fordi at bilerne holdt stille men jo har lært det nu

Har en meget sød og skøn dreng!

Ja...han lyder bare dejlig.
Det er sjovt..for jeg har også oplevet noget lignende med min knægt...men aldrig med tøserne.
Tror at de der drenge, gerne ser deres mor som en pæn og adstadig dame

Anmeld

19. januar 2011

<3

SussieThyssen skriver:

Ja...han lyder bare dejlig.
Det er sjovt..for jeg har også oplevet noget lignende med min knægt...men aldrig med tøserne.
Tror at de der drenge, gerne ser deres mor som en pæn og adstadig dame

Ja det er han!

Ja ved nu ikke - har kun den ene dreng men jo han går meget op i regler og så for faren så det er nu ikke kun mig

Anmeld

19. januar 2011

<3

JulieE skriver:

Griner, ja man skal overholde reglerne. Jacob er ligesådan... Det bliver kommenteret højlydt, hvis der er nogen der ikke opfører sig korrekt i trafikken eller ikke køre med cykelhjelm.... "det SKAL man altså, mor!!!" Sjovt nok er Jacobs største drøm at blive politibetjent

Haha Jacob er også en god dreng!

Tjalfe vil nu være lokofører men det kan jo nå at ændre sig endnu

Er bare glad for at når jeg nu blamerede mig selv i den grad at der ikke var publikum på!

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Haha... 

Nå den var han ikke lige med på... 

Anmeld

19. januar 2011

<3

MoarJ skriver:

Haha... 

Nå den var han ikke lige med på... 

Nej det blev lidt for farligt

Anmeld

19. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Vi er hussittere i øjeblikket så skal cykle ret langt om morgenen for at nå ind til bvh og arbejde. Og vi kommer forbi et sted på vores vej hvor bilerne holder for rødt men cyklerne kan suse afsted - og i dag så tænkte jeg nu laver vi lidt sjov og jeg siger til Tjalfe bagpå at NU skal vi køre stærkere end bilerne og siger så "vrroooooooouuuummmm" mens vi suser forbi de holdende biler og forventede et hvin af lykke men nej...

Ak Tjalfe syntes altså at nu gik det for stærkt og vi skulle køre pænt "ligesom de andre cykler!"

Og det er jo rigtigt nok Sådan en fartbølle-mor

Tak for et godt grin på en travl dag 

Anmeld

19. januar 2011

<3

Baagøe skriver:

Tak for et godt grin på en travl dag 

Altid til tjeneste Er igang med at skrive email til dig

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Kirle skriver:

Ja det er han!

Ja ved nu ikke - har kun den ene dreng men jo han går meget op i regler og så for faren så det er nu ikke kun mig

Hehe..det kan jo være han skal være noget med jura når han bliver stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.