Alt den usikkerhed (skole)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Hansen97

Ja vi bor i en kommune hvor der er sket en omstrukturering på skole området. Små skoler er blevet lukket og flyttet til andre skoler osv.

Vi var så en "af de heldige" hvor vores skole blev bibeholdt og der skulle så komme børn fra en anden by. Dejligt og godt at der endelig kom ro på det i efteråret 2010. I sommeren 2010 blev vi bevilget 2,5mio kr til at bygge børnecenter/SFO. Det var inden alt det her gik i gang.
Den by de andre børn skal komme fra har nyere skole, børnecenter så der skulle ikke rigtig investeres nogle penge.

Nå men en af stederne skulle jo vælges og det blev så vores by i efteråret. Nu er politikerne pludselig rygende uenige og hænger sig i de 2,5mio kr som vi har fået bevilget og mener skolen skal rykke sammen i den anden by alligevel og så kan man spare de 2.5 mio kr.
Jeg kan selvfølgelig godt forstå dem men altså den uvished der følger i kølvandet er mega irreterende !!

Jeg aner intet om hvor min dreng skal gå i skole til august eller om han skal til at være busbarn.. det er skide frustrerende...

Anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Fines mor

Atlså jeg tror ikke, at hvis planen om at flytte skolen har været i hørring, og vedtaget politisk, så vil der ikke ske ændringer i den plan. Sådan er politik!! Så jeg tror godt, at du kan regne med at din søn skal gå i skole i jeres by.

ang. pengene, så vil der ofte være en slåskamp om budgetter, og jeg tror bare at i skal tage den med ro. De penge skal nok følge SFOen, hvis altså at pengene forsat er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.