plukve eller sidestik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.648 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

mialt

hejsa herinde.

håber der er nogen der er vågne. her i den sidste times tid har jeg haft vil ondt i den ene side, det føles som sidestik, det gør bare mere ondt. Kan det være en plukve? eller hvordan føles det. det kommer og går lidt, men er ret ubehageligt. der er gang i den bette i maven, så måske det hænger sammen?

jeg er 20+5 uger henne, så det kan jo godt være en ve.

håber i kan hjælpe mig.

knus mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

SD21

Jeg ved desværre ikke hvad det kan være, men jeg ville da prøve at ringe til FG og høre dem ad, så du ikk skal gå og spekulere over det.

Håber det går over

Anmeld

19. januar 2011

Lou87

mialt skriver:

hejsa herinde.

håber der er nogen der er vågne. her i den sidste times tid har jeg haft vil ondt i den ene side, det føles som sidestik, det gør bare mere ondt. Kan det være en plukve? eller hvordan føles det. det kommer og går lidt, men er ret ubehageligt. der er gang i den bette i maven, så måske det hænger sammen?

håber i kan hjælpe mig.

knus mia

Er ret sikker på det er en plukve..
Lyder som dengang jeg mærkede til "sidestik" sådan for første gang og fik at vide af min JM at det var højst sandsynligt en plukve.

Men er self ikk 100 % sikker - så husk at hvis du føler dig usikker/utryg eller føler stort ubehag (må jo ikk gøre så ondt at du ikk kan være nogen steder), så er de super søde til og snakke med dig på FG om natten eller din JM om dagen

Og HUSK endelig også - ring hellere en gang for meget end en for lidt!

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

mialt skriver:

hejsa herinde.

håber i kan hjælpe mig.

knus mia

kunne godt lyde som en plukve, har ikke selv haft plukveer i siden som du beskriver, men synes nadre har beskrevet at de havde plukveer på den måde, men er du meget bekymret så evt til fg og høre ad, eller ring til lægen i morgen

Anmeld

19. januar 2011

mialt

hvor er i bare søde allesammen

tak for svarene, så kan jeg sove trygt. det er over igen, så skynder mig at lukke øjnene. 

sov rigtig godt alle jer derude

Anmeld

19. januar 2011

MamaLook

Det kunne også være ligamentsmerter? Din livmoder er jo godt igang med at vokse, det kan man godt mærke til tider. Jeg mærkede det som sidestik..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.