Jeg er SÅ klar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

CA

...Har i dag gjort rent over alt, vasketøjkurvene er tomme, strygebunken findes ikke, der er ryddet op, Martin har støvsuget(den støvsuger klær ham altså -godt de blev venner tilsidst), vi har hygget os og haft tid til hinanden i aften - uden at være syge, være ude eller have gæster!, jeg har lige været i laangt bad med bodyscrub, ansigtscrub og benene er barberet HELT ned til foden(ja det var hårdt og gav plukveer!)

Jeg er ren, mit hjem er rent, jeg er glad of lykkelig så nu MÅ krapylet da have lyst til at komme ud til os??

Nu hopper jeg i hvert fald i seng og håber snart der sker noget

Sov godt de damer

Kram Carina - som slet ikke har spist usundt i dag. Har TÆNKT meget på trøfler, men har ikke spist noget man ikke må 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Lene76

for at jeres baby sanrt kommer.....  tænk at krapylet får lov at opleve mor med ny barberet ben hehe  hvis altså h*n snart kommer hehe

sender en veestorm din vej og håber på det hjælper lidt hehe......

Anmeld

18. januar 2011

blomst84

Ja så må den lille baby gerne snart komme jeg tjekker hver dag Om du har født eller er i gang så massere af ve-støv i jeres retning!!!

Anmeld

19. januar 2011

CA

Ingenting endnu... Øv øv... Men benene er stadig nybarberede, så det kan da nåes endnu 

Anmeld

19. januar 2011

piadas

Æv æv, altså! Jeg laver heller ikke andet end at rydde op og gøre lidt rent, for hvis det nu blev i dag, er det jo rart, det ikke roder helt vildt, når man kommer hjem fra sygehuset! Men der går jo nok flere uger endnu for mit vedkommende!

Du kan heldigvis snart se en ende på det...hvornår var det, du skulle ind at snakke igangsættelse?

Anmeld

19. januar 2011

DK

Det lyder jo fantastisk!

Jeg læste dit indlæg i går, og gik med fornyet optimisme og meget inspireret igang med entre og badeværelset! Så alt blev skuret og skrubbet (igen, he he). Men selv ikke gulvvask på alle 4 kunne sparke gang i noget!

Men hey! Jeg har termin i dag! Så så kommer han da! Helt klart!

Vi er klar! GO GO GO Carina!!!

Anmeld

19. januar 2011

CA

piadas skriver:

Æv æv, altså! Jeg laver heller ikke andet end at rydde op og gøre lidt rent, for hvis det nu blev i dag, er det jo rart, det ikke roder helt vildt, når man kommer hjem fra sygehuset! Men der går jo nok flere uger endnu for mit vedkommende!

Du kan heldigvis snart se en ende på det...hvornår var det, du skulle ind at snakke igangsættelse?

Nemlig. Rod ville være træls når man kommer hjem og bare gerne vil kigge på den lille Så det er med at være klar, men eg har lissom været klar i en MÅNED! Klar til dronninge besøg i en måned... Suuuk! Men det ville da være dumt at slække på det nu, hvor der er så kort tid til

Jeg skal ind på mandag. Martin håber de bare sætter mig i gang der. Tror det nu ikke... Men de satte min veninde i gang da hun bae skulle ind til samtale...  

Havde først fået en tid til undersøgelse tirsdag og så ringede de fra FG - jeg sir jer der fes mange tanker gennem hovedet på mig da der stod "FØDEGANGEN RINGER" på min mobil. "Ringer de for at sige jeg er ved at føde?" "Er der noget galt med mit barn" osv osv. HA HA hvor dum kan man være! 

Anmeld

19. januar 2011

CA

DK skriver:

Det lyder jo fantastisk!

Jeg læste dit indlæg i går, og gik med fornyet optimisme og meget inspireret igang med entre og badeværelset! Så alt blev skuret og skrubbet (igen, he he). Men selv ikke gulvvask på alle 4 kunne sparke gang i noget!

Men hey! Jeg har termin i dag! Så så kommer han da! Helt klart!

Vi er klar! GO GO GO Carina!!!

Altså mit indlæg skrev jeg på vej i seng... KL 23!! Gik du i gang med rengøring der?? 

Besked til Bimmer: "Kom så ud - du har termin!! - Dvs. det er meningen du skal kigge ud SENEST i dag!" 

Anmeld

19. januar 2011

CA

Har fået de sødeste beskeder fra mine søstre. I får lige lov at læse med:

Fra søster 1: "Du kan lige sige ham Bertil et par alvorsord fra hans moster! - Kom ud Bertil! Din mor er træt af at lege babushka-dukke, og vi andre vil gerne snart kysse dine krøllede fødder!"

Fra søster 2 dagen før termin: "Hej Baby. Hvis du beslutter dig for at komme ud af badeland i morgen, må du lige passe på din mor og lade være med at drille for meget. Det gælder sådan set også hvis du har tænkt dig at bade videre lidt endnu. På forhånd tak. Vi ses en dag - hvem ved hvornår. Kram fra moster"

Hmm.. Måske er jeg bare gravid og hormonforstyrret, men jeg fik tårer i øjnene af dem begge to. Det er noget andet end "Hej tykke. Hvornår har du tænkt dig at presse det barn ud" 

Eeeelsker mine søstre!

Anmeld

19. januar 2011

Multebær

Carina87 skriver:

Har fået de sødeste beskeder fra mine søstre. I får lige lov at læse med:

Fra søster 1: "Du kan lige sige ham Bertil et par alvorsord fra hans moster! - Kom ud Bertil! Din mor er træt af at lege babushka-dukke, og vi andre vil gerne snart kysse dine krøllede fødder!"

Fra søster 2 dagen før termin: "Hej Baby. Hvis du beslutter dig for at komme ud af badeland i morgen, må du lige passe på din mor og lade være med at drille for meget. Det gælder sådan set også hvis du har tænkt dig at bade videre lidt endnu. På forhånd tak. Vi ses en dag - hvem ved hvornår. Kram fra moster"

Hmm.. Måske er jeg bare gravid og hormonforstyrret, men jeg fik tårer i øjnene af dem begge to. Det er noget andet end "Hej tykke. Hvornår har du tænkt dig at presse det barn ud" 

Eeeelsker mine søstre!

Sikke nogle skønne søstre du har  jeg fik også tårer i øjnene over sine sms beskeder selv om de var til dig og jeg ikke har nogle søstre (kun brødre som ikke er helt sådan anlagt). Hormonforstyrret  tjaaaa det må man nok sige

Nu kan baby bare se at komme ud til dig  

NU! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.