NYT Slagelse (og omegn) træf d. 19/2-11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

nissen51@ofir.dk

Ja eftersom der ingen der kunne min anden dato, d. 22. jan., må vi prøve igen

Lørdag d. 19. Februar 2011

Kl. 11 - 15.

Jeg håber denne gang, at se rigtig mange tøser evt. med deres bedre halvdel og børn.

Jeg laver noget godt til ganen og håber I tilmelder jer herinde på tråden. Når I har tilmeldt jer, sender jeg adressen til jer.

Hej igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

nathasja86

Hejsa :-) 

jeg ku måske godt være interesseret. grunden er egentlig at jeg mest leder efter veninde/r til min datter på snart halvandet år. hun kender nemlig ik nogle piger på hendes egen alder. og de drenge hun "kender" er lidt nogle vildbasser og lidt hårde ved hende. hun er nemlig selv en ret kærlig pige. som måske mere observerer hvis der er en vildbasse i lokalet... 

men pointen er.. er det her det rigtige sted at henvende mig måske ?? 

Anmeld

31. januar 2011

nissen51@ofir.dk

Hejsa...

Og ja, det er det rigtige sted - dog vil jeg lige anbefale dig at finde den anden tråd, hvor vi er flere der mødes i marts måned - tror vi er oppe på 5 stykker nu... og det er inkl. børn eller uden bør - det styre du helt selv, hvad du er mest tryg ved

Anmeld

1. februar 2011

Sildefisk

nathasja86 skriver:

Hejsa :-) 

jeg ku måske godt være interesseret. grunden er egentlig at jeg mest leder efter veninde/r til min datter på snart halvandet år. hun kender nemlig ik nogle piger på hendes egen alder. og de drenge hun "kender" er lidt nogle vildbasser og lidt hårde ved hende. hun er nemlig selv en ret kærlig pige. som måske mere observerer hvis der er en vildbasse i lokalet... 

men pointen er.. er det her det rigtige sted at henvende mig måske ?? 

Undskyld jeg lige spammer tråden

Men jeg har skrevet en pb til dig, vi søger nemlig også en legekammerat herhjemme

Anmeld

1. februar 2011

Sildefisk

Til ts: kunne sagtens være interesseret også men her er det bedst i hverdagene, så hvis det bliver aktuelt en dag, vil jeg gerne

Anmeld

1. februar 2011

Trine89

ikke for at være en lyseslukker.. og ved ikke om det betydning for hvor mange deltager der vil komme til mødet. 

men jeg ved at der også bliver holdt noget kage-krea halløj den dag et sted omkring Næstved, så ved ikke om det måske påvirker om folk kan fordi de måske skal med den dag..  

Men håber i fået stablet et møde på benene  

Anmeld

7. februar 2011

Mette Nexø

nissen51 skriver:

Ja eftersom der ingen der kunne min anden dato, d. 22. jan., må vi prøve igen

Lørdag d. 19. Februar 2011

Kl. 11 - 15.

Jeg håber denne gang, at se rigtig mange tøser evt. med deres bedre halvdel og børn.

Jeg laver noget godt til ganen og håber I tilmelder jer herinde på tråden. Når I har tilmeldt jer, sender jeg adressen til jer.

Hej igen...

Øv Øv kan desværre ikke skal til min stedfars 50 års fødselsdag

Anmeld

7. februar 2011

Polkaprik

Jeg kan desværre ikke den dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.