Hejsa
Jeg har to boern der altid har vaeret nemme at ligge i seng.
Det jeg har gjort er aldrig at give dem muligheden for at komme op af sengen igen foer morgenen efter. Den mulighed eksisterer stort set ikke. Saa jeg har lagt dem ind og hvis de graeder gaar jeg ind og troester dem, men mens de ligger i deres seng. Hvis det hjaelper bare at give sutten goer jeg det, men er det mere "alvorligt" kan jeg godt blive staaende i laengere tid. Indtil de naesten falder hen, men jeg proever altid at gaa foer de falder helt i soevn, saa de ikke tror de har brug for min haand paa deres kind for at falde i soevn. Nogen gange vaagner de naar jeg gaar og saa maa jeg igang igen. Min hensigt har altid vaeret at de skal vide jeg er der og de kan faa fat paa mig, selvom de ikke noedvendigvis kan se mig.
Hvis den stod helt galt til, eventuelt pga taender eller andet, saa har jeg dog taget dem op enkelte gange, men aldrig gaaet ud af vaerelset, og de holdt op med at graede kom de ned i sengen igen.
Nu har jeg som sagt proevet det 2 gange og det har virket rigtig godt. De er begge meget trygge ved at komme i seng.
Knus
Trine
Anmeld