sex efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

DitteMarie

Hej!

Ved det er lidt personligt, så man kan jo svare hvis man har lyst- det jeg er nysgerrig på er, hvor lang tid der gik efter fødslen til i genoptog sexlivet??? Var I blevet syet meget? Gjorde det ondt?

Jeg er så bange for, at skulle igang igen, da jeg er blevet lappet en del sammen.

Kh. Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

SussieThyssen

Banditte skriver:

Hej!

Ved det er lidt personligt, så man kan jo svare hvis man har lyst- det jeg er nysgerrig på er, hvor lang tid der gik efter fødslen til i genoptog sexlivet??? Var I blevet syet meget? Gjorde det ondt?

Jeg er så bange for, at skulle igang igen, da jeg er blevet lappet en del sammen.

Kh. Ditte

Jeg tror man altid er lidt nervøs..især hvis man er blevet syet som et helt stramajbroderi, sådan som jeg blev begge gangene.
Men med en god optakt, masser af kæleri og forsigtighed, så gik det fuldstændigt smertefrit.
Man kan jo evt. tage den første tur med kvinden øverst, så hun selv kan bestemme tempoet og finde ud af hvordan det føles.

Jeg har aldrig dyrket sex før, jeg havde været til rutinetjekket hos lægen. Syntes det var ulækkert så længe jeg blødte eller havde udflåd
Og så ville jeg også gerne have ok-tjekket overstået først.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

DitteMarie

SussieThyssen skriver:

Jeg tror man altid er lidt nervøs..især hvis man er blevet syet som et helt stramajbroderi, sådan som jeg blev begge gangene.
Men med en god optakt, masser af kæleri og forsigtighed, så gik det fuldstændigt smertefrit.
Man kan jo evt. tage den første tur med kvinden øverst, så hun selv kan bestemme tempoet og finde ud af hvordan det føles.

Jeg har aldrig dyrket sex før, jeg havde været til rutinetjekket hos lægen. Syntes det var ulækkert så længe jeg blødte eller havde udflåd
Og så ville jeg også gerne have ok-tjekket overstået først.

Kærligst
Sussie

Tak for dit svar :-)

Jeg har været ved lægen og fået ok. har ikke blødt længe og det er nu godt 10 uger sidn jeg fødte- men tør ikke :-) Men du har ret, det er nok bare at prøve sig forsigtigt frem.

Anmeld

19. januar 2011

SussieThyssen

Banditte skriver:

Tak for dit svar :-)

Jeg har været ved lægen og fået ok. har ikke blødt længe og det er nu godt 10 uger sidn jeg fødte- men tør ikke :-) Men du har ret, det er nok bare at prøve sig forsigtigt frem.

Ja gør det..det er faktisk fedt at komme igang igen...og tit er ens seksualitet og reaktionerne i kroppen blevet ændret så alting føles helt anderledes nyt og dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.