Skøn i uge 30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Rillo

Jeg er idag Kommet hjem fra jdm er 30+0 og lillepigen er skønnet til 1500 gr min jdm mente det lå en smule under gennemsnittet..og det kan jeg ikke forstå sys det er en fin str.

Så hvor store var jeres i uge 30?

Knus en glad og forventningsfuld Rillo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

AnneBJ

Rillo skriver:

Jeg er idag Kommet hjem fra jdm er 30+0 og lillepigen er skønnet til 1500 gr min jdm mente det lå en smule under gennemsnittet..og det kan jeg ikke forstå sys det er en fin str.

Hej Rillo,

Min lille dreng blev igår skønnet til 1600g. i uge 31+2. Jeg skal til en ekstrascanning for at tjekket om skønnet er rigtigt.

Husk, at JDM skøn kun er et gæt! De små vokser ofte i ryk, og så længe JDM ikke ytrer bekymring skal du heller ikke være det. Det er jo ikke alle børn der er lige store

Anmeld

18. januar 2011

Maria-s

jeg har ikke fået nogen vægt på prinsen af vide før i dag til mit 3. lægdebesøg 33+4 og der skønnede hun prisen til 2300, men tror helt ærligt ikke de aner det.. De går bare ud fra hvad gennemsnittet normalt er ved det tidspunkt i graviditeten (tror jeg)  

Anmeld

18. januar 2011

Rillo

AnneBJ skriver:

Hej Rillo,

Min lille dreng blev igår skønnet til 1600g. i uge 31+2. Jeg skal til en ekstrascanning for at tjekket om skønnet er rigtigt.

Husk, at JDM skøn kun er et gæt! De små vokser ofte i ryk, og så længe JDM ikke ytrer bekymring skal du heller ikke være det. Det er jo ikke alle børn der er lige store

Mange tak for dit svar...!

Ved godt det er et skøn...da jeg ventede hannah blev hun skønnet til 3400 gr. 3 dage inden hun blev født og hun var 4320 gr.

Grunden til jeg tænker lidt mere over det er at ejg i marts sidste år mistede en pige i 21. graviditets uge og det fremkalder lidt frygt så jeg analysere ALT!  burde ikke men gør det.

Anmeld

18. januar 2011

AnneBJ

Rillo skriver:

Mange tak for dit svar...!

Ved godt det er et skøn...da jeg ventede hannah blev hun skønnet til 3400 gr. 3 dage inden hun blev født og hun var 4320 gr.

Grunden til jeg tænker lidt mere over det er at ejg i marts sidste år mistede en pige i 21. graviditets uge og det fremkalder lidt frygt så jeg analysere ALT!  burde ikke men gør det.

Jamen det kan jeg da sagtens forstå du gør, det må have været en grim oplevelse!

Hvis ellers din baby er aktiv og hjertelyden var fin, burde der jo ikke være noget, men under omstændighederne ville jeg måske snakke med JDM om lige at få en scanning? For din trygheds skyld...

Anmeld

18. januar 2011

Rillo

AnneBJ skriver:

Jamen det kan jeg da sagtens forstå du gør, det må have været en grim oplevelse!

Hvis ellers din baby er aktiv og hjertelyden var fin, burde der jo ikke være noget, men under omstændighederne ville jeg måske snakke med JDM om lige at få en scanning? For din trygheds skyld...

skal til scanning her d. 2/2 bliver scannet hver 4. uge pga. vores historie.

Anmeld

18. januar 2011

AnneBJ

Rillo skriver:

skal til scanning her d. 2/2 bliver scannet hver 4. uge pga. vores historie.

Okay! Dejligt, så vil jeg da bare krydse fingre for, at den lille trold er helt som den skal være

Anmeld

18. januar 2011

piadas

Rillo skriver:

Jeg mener min bebs blev skønnet til 14-1500 gram, da jeg var i uge 29, så jeg synes da ikke det lyder helt forkert. Min jdm. mente i hvert fald, at det var en god størrelse på det tidspunkt, og hun ligger også lidt over gennemsnittet nu, så mon ikke alt er som det skal være!

Anmeld

18. januar 2011

sandratobias

Da jeg var i uge 29+5, blev den lille skudt til 1194... 

Sandra - uge 34+2... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.