Butterfly Woman

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Mellepige

er der nogen af jer piger der er der? Har  i ris eller ros?

Jeg starter der, d 2 Feb. i Åbyhøj (Århus) Nu skal det være slut med at jeg er så træt af min krop, uden at gøre noget ved det. Ihvert fald 10 kg skal der af, helst 15 kg, men så er det også min drømmekrop jeg får tilbage!

Hvor mange gange om ugen tar i ca afsted til motion? - og hvor meget har i ca tabt pr mdr?

KRAM!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Malene76

1m1i1a skriver:

er der nogen af jer piger der er der? Har  i ris eller ros?

Jeg starter der, d 2 Feb. i Åbyhøj (Århus) Nu skal det være slut med at jeg er så træt af min krop, uden at gøre noget ved det. Ihvert fald 10 kg skal der af, helst 15 kg, men så er det også min drømmekrop jeg får tilbage!

Hvor mange gange om ugen tar i ca afsted til motion? - og hvor meget har i ca tabt pr mdr?

KRAM!

Hej..

Jeg går der, bare i Silkeborg. Jeg er rigtig glad for det. Der er en rigtig god stemning og stedet er ikke så stort hvilket jeg synes er skønt. I mit center er det alle mulige forskellige mennesker der træner og folk kender hinanden og hilser og snakker sammen. Dejligt. Håber du bliver glad for at træne i Århus. Held og lykke med projektet.

MVH Malene

Anmeld

18. januar 2011

Kloster

Bare nysgerrig... Butterfly woman????

Jeg løber og styrketræner 3-4 gange om ugen. Nu er vejret ved at være fint igen, så skal jeg bestemt ud i naturet og løbe.

Jeg startede d. 3. januar på kur og har tabt mig 2,2 kg dagens dato. Jeg er tilfreds...

Anmeld

18. januar 2011

Malene76

Kloster skriver:

Jeg løber og styrketræner 3-4 gange om ugen. Nu er vejret ved at være fint igen, så skal jeg bestemt ud i naturet og løbe.

Jeg startede d. 3. januar på kur og har tabt mig 2,2 kg dagens dato. Jeg er tilfreds...

HEj..

Du kan evt. google det for mere info, men det er et center kun for kvinder hvor man træner skiftevis maskiner dvs. styrketræning og puls. Efter hver maskine står der en plade som man træner forskellig ting på, mavebøjninger, armbøjninger, løb på stedet og andet. Det hele står i mit center i en cirkel og man tager cirklen 3 omgange og så er man færdig. Der er en højtaler der siger "skift" så man ved når man skal skiftre mellem de forskellige stationer. Tror det minder lidt om Loop hvis det siger dig noget.

Håber det gav mening? MVH MAlene

Anmeld

18. januar 2011

Mellepige

Malene76 skriver:

Hej..

Jeg går der, bare i Silkeborg. Jeg er rigtig glad for det. Der er en rigtig god stemning og stedet er ikke så stort hvilket jeg synes er skønt. I mit center er det alle mulige forskellige mennesker der træner og folk kender hinanden og hilser og snakker sammen. Dejligt. Håber du bliver glad for at træne i Århus. Held og lykke med projektet.

MVH Malene

Det var godt at hører noget godt  Det ser også rigtig hyggeligt ud, og lidt mere personligt.

Jeg glæder mig i hvert fald til at komme igang! OG tak  så må jeg håber jeg kan sparke mig selv ud af dørern!

Anmeld

18. januar 2011

Mellepige

Kloster skriver:

Det er sku da flot!  Det var også ca det jeg ville regne med at tabe mig, hvis jeg får det gjord rimeligt!

Malene76 fik svaret på hvad det går ud på

Anmeld

18. januar 2011

Kloster

1m1i1a skriver:

Det er sku da flot!  Det var også ca det jeg ville regne med at tabe mig, hvis jeg får det gjord rimeligt!

Malene76 fik svaret på hvad det går ud på

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.