Navnet Jason??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Dinna88

Trinemusen skriver:

Hey piger.

Min kæreste er blevet helt besat af navnet Jason hvis vi får en søn..

Men jeg er sindsygt MEGET i tvivl. På den ene måde kan jeg godt li' det.. men på den anden måde.. aaah så er jeg sku i tvivl?

Ved godt det er meget individuelt hvad man kan lide og ikke lide..

Men må jeg høre jeres mening om dette navn de damer

Noarj, det er ikke mig. Men det er mest fordi hvis et navn skal have engelsk klang, så skal det være noget der kan sættes sammen med en smuk britisk accent - ellers synes jeg engelske navne er kedelige. Og på det punkt synes jeg bare ikke Jason klinger. 

Hvis ikke det er helt til at forstå hvad jeg mener, så er der f.eks. navnede Charlie og Harry jeg synes lyder så smukke hvis de er sagt med en smuuuuuk accent. 

Jeg har dog endnu ikke mødt nogle der kan sætte sig ind i hvad jeg tænker på det her punkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

oo

aj altså...i den opgang vi boede i på Nørrebro stod der "Jason er bøsse med en abe" og det kan jeg simpelthen ikke lade være med at tænke på når jeg hører navnet - det GODE ved det er jo, at man skal ha boet i den opgang for at tænke det, og det er nok alligevel rimelig få der har det

Anmeld

18. januar 2011

JulieE

kitty skriver:

Det minder mig om Therkel i knibe...

Lige min tanke

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

Trinemusen skriver:

Hey piger.

Min kæreste er blevet helt besat af navnet Jason hvis vi får en søn..

Men jeg er sindsygt MEGET i tvivl. På den ene måde kan jeg godt li' det.. men på den anden måde.. aaah så er jeg sku i tvivl?

Ved godt det er meget individuelt hvad man kan lide og ikke lide..

Men må jeg høre jeres mening om dette navn de damer

Det er et af de navne jeg ikke har det så godt med, men det tror jeg ikke, der er ret mange i min generation der har.
Vi forbinder det nemlig med bogen/filmen "The Omen".
Men jeg har da kendt et par småfyre som hed det.
Så hvis I kan lide det, så skal I da også kalde ham det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. januar 2011

Trinemusen

Jeg bliver mere og mere irriteret på det navn...haha 

Anmeld

18. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ikke lige min smag. Jeg kommer til, at tænke på en klassekammerats storebror som var rødhåret og fregner

Anmeld

18. januar 2011

Rockertand

Trinemusen skriver:

Han kommer så til at hedde Jason Harder Men alligevel..terkel i knibe..fredag d 13... aahh det altså knap så fedt!

Uh, Jason Harder (som i "hard"), det bliver det da ikke bedre af...så er vi ude i en endnu værre massemorder....

Kan I ikke skifte efternavn, så det bliver Jason Watt eller Jason Priestley i stedet, så har man lidt andre associationer...

Anmeld

18. januar 2011

Polkaprik

Dinna88 skriver:

Noarj, det er ikke mig. Men det er mest fordi hvis et navn skal have engelsk klang, så skal det være noget der kan sættes sammen med en smuk britisk accent - ellers synes jeg engelske navne er kedelige. Og på det punkt synes jeg bare ikke Jason klinger. 

Hvis ikke det er helt til at forstå hvad jeg mener, så er der f.eks. navnede Charlie og Harry jeg synes lyder så smukke hvis de er sagt med en smuuuuuk accent. 

Jeg har dog endnu ikke mødt nogle der kan sætte sig ind i hvad jeg tænker på det her punkt.

Uh det kan jeg godt..hehe.. men min ex-mand er også englænder så det har nok smittet lidt af

Anmeld

18. januar 2011

Polkaprik

SussieThyssen skriver:

Det er et af de navne jeg ikke har det så godt med, men det tror jeg ikke, der er ret mange i min generation der har.
Vi forbinder det nemlig med bogen/filmen "The Omen".
Men jeg har da kendt et par småfyre som hed det.
Så hvis I kan lide det, så skal I da også kalde ham det.

Kærligst
Sussie

Åhhh ja.. The Omen... heller ikke den hyggeligste familiefilm..haha

Anmeld

18. januar 2011

Dinna88

Polkaprik skriver:

Uh det kan jeg godt..hehe.. men min ex-mand er også englænder så det har nok smittet lidt af

Eeeeeeeeeeeeej, hvor fint!!  

Hvilke navne kan du så godt lide i den sammenhæng?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.