Svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Carina1977

sandratobias skriver:

Se lige og hop en tur til lægen... Det lyder som svamp... Det klør (så meget man ikk kan lade vær med at klø zyz jeg) svier og hæver op... Har haft det 3 gange i denne graviditet zyz efterhånden det er pinligt og rende til læge med det.. Ska ha den sidste pille i aften og så er jeg færdig med kuren.. De hedder Cannesten (staves)  

Sandra - uge 34+3... 

Ja for dælen da det klør....undlader nu at klø mig om dagen. Om natten er jeg sgi ikke rigtig herre over det hehe

Vil få ringet til lægen imorgen

tak skal i have allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

sandratobias

Carina1977 skriver:

Ja for dælen da det klør....undlader nu at klø mig om dagen. Om natten er jeg sgi ikke rigtig herre over det hehe

Vil få ringet til lægen imorgen

tak skal i have allesammen

Kender det alt for godt... Men zyz det har været meget svært og undgå og få det denne gang... 

Men zyz ikk du ska bruge vivag, men kontakt lægen og få Cannesten (staves) bar ikk noget med at brug indføringshylsteret... 

Det var da så lidt med hjælp, det er det vi er her for, ikk...??? 

Anmeld

19. januar 2011

mialt

Carina1977 skriver:

Hej

Jeg ved med sikkerhed at det ikke er klamydia, for det fik jeg tjekket for 4 mdr. siden. Og har ikke sådan skiftende partnere hehe

Ok så vil jeg få fat i sådan en kur, for det her er da godt nok irriterende. det brænder jo hele tiden...vildt ubehageligt.

jah. du behøver ingen recept på det, der står på pillerne hvor mange du k´skal ta i hvor lang tid osv. jah det er så modbydeligt, har haft det en del gange.

men måske skulle du ta til lægen først så han kan bekræfte at det er svamp, og ikke blærebetændelse.

Anmeld

19. januar 2011

Carina1977

mialt skriver:

jah. du behøver ingen recept på det, der står på pillerne hvor mange du k´skal ta i hvor lang tid osv. jah det er så modbydeligt, har haft det en del gange.

men måske skulle du ta til lægen først så han kan bekræfte at det er svamp, og ikke blærebetændelse.

Min blærebetændelse er væk...det har jeg fået tjekket. Det var nemlig pga. blærebetændelse at jeg fik pencillin. Men jeg ringer til lægen imorgen

Anmeld

19. januar 2011

sandratobias

mialt skriver:

hej,

jeg har selv haft svamp før, og ja det lyder som det. desværre kan det også godt være klamydia, det føles nemlig også sådan.

hvis det er svamp du har, skal du bare ned på apoteket og ha de piller der hedder vivag, det er stikpiller som du skal have nogle dage, ja, dem må du gerne tage når du er gravid, gjorde jeg selv for nogle uger siden. jeg synes de virker effektivt og hurtig, og de er heller ikke så dyre. træls at stikke op, og noget af det løber også ud igen. så jeg vil råde dig til at ta den inden du går i seng, så du ligger ned. du skal ta 2 om dagen. den anden kan du måske ta i forbindelse med at du ligger og slapper lidt af.

håber du kunne bruge det.

godnat

knus mia

Har fået og vide man ikk må ta vivag hvis der er mistanke om svamp... 

Anmeld

19. januar 2011

mialt

pencilin kan gøre din skede mærkelig, og faktisk direkte udvikle svamp. 

det er træls. men sådan er det jo meget noget. hvis det generer dig meget nu, kan du evt. smøre dig invendig med yoghurt.. det giver den nødvendige flora. hvis du har tranebærsaft er det også rigtig godt. kamillethe

Anmeld

19. januar 2011

mialt

sandratobias skriver:

Har fået og vide man ikk må ta vivag hvis der er mistanke om svamp... 

øh jo. det var det jeg fik imod svamp af min læge. så jo. det må man godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.