Kan ikke finde ud af den brystpumpe!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Bebs2010?

Andre der har en tomme tippee manuel brystpumpe???

Kan sgu ikke hitte ud af den.. Der kommer mælk ud i pumpen men ikke ned i flasken for der sidder den der ventil.. Hvis man fjerner den virker pumpen ikke!?

Er det mig eller har jeg bare fået mandagsmodellen?

Håber der er nogle derude som kan hjælpe..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Bare mig..

Bebs2010? skriver:

Kan sgu ikke hitte ud af den.. Der kommer mælk ud i pumpen men ikke ned i flasken for der sidder den der ventil.. Hvis man fjerner den virker pumpen ikke!?

Knus

Hmm.. Kan det være fordi der ikke er pumpet nok mælk endnu?

Det gjorde min nemlig også men jeg stoppede også med at pumpe alt for tidligt, og opdagede så, at den faktisk buer lidt, så man faktisk skal pumpe et par gange inden det kommer ned i flasken.. Den ventil, skal du ikke fjerne.. Den skulle meget gerne virke, hvis du vel og mærket har samlet den rigtigt..

Anmeld

18. januar 2011

Noneother

Det gjorde min osse. -men da skilte jeg den ad, vaskede den og prøvede igen, og så virkede det ellers!

ved sku ikke lige hvad der var med den. Jeg har en avent, men det lyder til at være nøjagtig samme problem..

Anmeld

18. januar 2011

Ranarupta

Bebs2010? skriver:

Knus

Det er helt rigtigt hvad Marika skriver.

Det skal nok løbe ned, når der er nok mælk. Bare bliv ved.

På hospitalet fik jeg at vide, at man først malker 2-3 min. på bryst 1, så skifter man til bryst 2 og malker lige så lang tid.

Så skifter du tilbage til bryst 1 og malker nu 5-7 min. og skifter igen til bryst 2. Malk samme antal minutter.

Skift igen til bryst 1 og stadig 5-7 min. Og skift til bryst 2.

Hvis du kun skal malke et bryst, så holder du bare pauser dér, hvor du skulle have skiftet.

Håber det hjælper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.