Været ved lægen idag. Et lille skridt er taget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

o1Mutte

Ja min kæreste og jeg har prøvet i 14 måneder at blive gravide, så før jul kontaktede min kæreste lægen, men henblik på en sædprøve.
Prøven er taget og svaret var at det så helt fint ud.
Vi skal ud men endnu en om ca 3 måneder.

Idag tog jeg så til lægen. Vi snakkede lidt (´han forstod ikke ret meget dansk) og så gav han mig en henvisning til fertilitets klinikken i dronninglund
Blev bare så lettet, for nu føler jeg der bliver gjordt noget.
Det er en ny læge, for min den gamle læge ville ikke gøre noget før vi havde prøvet i 2 år fordi jeg er så ung. Hmm...?
Men nu sker der da endelig lidt

Og så et lille tillægs spørgsmål. Jeg blødte lidt igår, på dag 21. Min cyklus er normalt på 30 dage, så det undrede mig meget ?? Nogen der har oplevet det ? Hvad kan det være ? (har ikke blødt siden igår)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

o1Mutte

Ikke nogen der kan svare på det sidste jeg spurgte efter..?

Anmeld

18. januar 2011

perlestump

svar det du blødt som en pletblødning?? for så kan det være fordi et befrugte æg har sat sig fast, nogle for en pletblædning når det sker

du bløder ikke mere så eller hvad?

det kan vist osse ske når du for ægløsning

knus

Anmeld

18. januar 2011

Putomanen

Jeg ville ikke kigge ind uden lige at lægge et svar

Det er da skønt, at din kærestes sædkvalitet er fin! Så håber jeg, at alt også er fint med dig!

Hvad angår din blødning, så har jeg selv prøvet at pletbløde lidt før mens. I min situation har det ikke betydet noget, jeg har stadig fået min mens som sædvanligt. Nogle gange tror jeg, at kroppen kan drille meget. Men jeg har også hørt, at man kan få pletblødninger, når ægget sætter sig fast, omkring 5-7 dage efter ægløsning. Måske det kunne være dette? Men det er svært at vide, om kroppen bare driller lidt

Anmeld

19. januar 2011

o1Mutte

Hummm... Det passer jo med at det var 7 dage efter æl. sådan ca.. Jamen det var vist sådan en pletblødning. Opdagede det hjemme ved min mor, snuppede et bind og da jeg ville skifte det var der en mikroskobisk plet. Tog en tampon i og da den skulle skifte sad der næsten ingen ting. Og har ikke blødt siden..

Anmeld

19. januar 2011

NilleG

Så bare lige du skrev din læge ikke ville hjælpe før efter 2 år fordi du er så "ung".. Hold da op noget pjat han skal a bare hjælpe når i har prøvet i et år.. Blev helt gal Held og lykke til jer med PB

Anmeld

19. januar 2011

Maalene

o1Mutte skriver:

Ja min kæreste og jeg har prøvet i 14 måneder at blive gravide, så før jul kontaktede min kæreste lægen, men henblik på en sædprøve.

Idag tog jeg så til lægen. Vi snakkede lidt (´han forstod ikke ret meget dansk) og så gav han mig en henvisning til fertilitets klinikken i dronninglund
Det er en ny læge, for min den gamle læge ville ikke gøre noget før vi havde prøvet i 2 år fordi jeg er så ung. Hmm...?

Og så et lille tillægs spørgsmål. Jeg blødte lidt igår, på dag 21. Min cyklus er normalt på 30 dage, så det undrede mig meget ?? Nogen der har oplevet det ? Hvad kan det være ? (har ikke blødt siden igår)

Knus

Dejligt at høre, at der ENDELIG sker noget

Og skønt, at kæresten er i tip top stand, så kom I lidt nærmere noget afklaring

Mht. din pletblødning, var min første tanke også, et æg der har sat sig fast... Vil ikke sætte dine forventninger op, hvis det nu ikke er det, men det vil være mit umiddelbare gæt...

Men det ville da være HELT fantastisk, at lige som I "giver op" (forstå mig ret) og beder om hjælp, så kommer der en lille spire og snyder jer... Åhh, hvor jeg håber, det er det - det har I virkelig fortjent efter 14 laaange og hårde måneder

Alt det bedste herfra og kom endelig med en update

Anmeld

20. januar 2011

o1Mutte

NilleG skriver:

Så bare lige du skrev din læge ikke ville hjælpe før efter 2 år fordi du er så "ung".. Hold da op noget pjat han skal a bare hjælpe når i har prøvet i et år.. Blev helt gal Held og lykke til jer med PB

Ja jeg tænkte også bare WHAT da jeg fik det afvide.. 2 år er fanme lang tid  Men så langt når vi forhåbenlig ikke  Tak

Anmeld

20. januar 2011

o1Mutte

Maalene skriver:

Dejligt at høre, at der ENDELIG sker noget

Og skønt, at kæresten er i tip top stand, så kom I lidt nærmere noget afklaring

Mht. din pletblødning, var min første tanke også, et æg der har sat sig fast... Vil ikke sætte dine forventninger op, hvis det nu ikke er det, men det vil være mit umiddelbare gæt...

Men det ville da være HELT fantastisk, at lige som I "giver op" (forstå mig ret) og beder om hjælp, så kommer der en lille spire og snyder jer... Åhh, hvor jeg håber, det er det - det har I virkelig fortjent efter 14 laaange og hårde måneder

Alt det bedste herfra og kom endelig med en update

Hihi jeg håber også der ligger en lille snyder derinde Men tror det ærligt talt ikke

Skal nok opdatere når vi når lidt længere hen Og hvis jeg nu skulle blive gravid helt af mig selv, så vil du ikke være i tvivl Hihi Ligemeget hvor i landet du bor vil du kunne høre mig vræle og råbe ; YEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH ENDELIG!!!!!!! WUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Anmeld

20. januar 2011

Lisbeth1985

o1Mutte skriver:

Knus

Hvor er det dejligt for jer, at der endelig sker noget Jeg krydser dog fingre for, at i når at lave en øko-baby inden udredningen er overstået

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.