o1Mutte skriver:
Ja min kæreste og jeg har prøvet i 14 måneder at blive gravide, så før jul kontaktede min kæreste lægen, men henblik på en sædprøve.
Prøven er taget og svaret var at det så helt fint ud.
Vi skal ud men endnu en om ca 3 måneder.
Idag tog jeg så til lægen. Vi snakkede lidt (´han forstod ikke ret meget dansk) og så gav han mig en henvisning til fertilitets klinikken i dronninglund
Blev bare så lettet, for nu føler jeg der bliver gjordt noget.
Det er en ny læge, for min den gamle læge ville ikke gøre noget før vi havde prøvet i 2 år fordi jeg er så ung. Hmm...?
Men nu sker der da endelig lidt 
Og så et lille tillægs spørgsmål. Jeg blødte lidt igår, på dag 21. Min cyklus er normalt på 30 dage, så det undrede mig meget ?? Nogen der har oplevet det ? Hvad kan det være ? (har ikke blødt siden igår)
Knus 
Dejligt at høre, at der ENDELIG sker noget 
Og skønt, at kæresten er i tip top stand, så kom I lidt nærmere noget afklaring 
Mht. din pletblødning, var min første tanke også, et æg der har sat sig fast... Vil ikke sætte dine forventninger op, hvis det nu ikke er det, men det vil være mit umiddelbare gæt...
Men det ville da være HELT fantastisk, at lige som I "giver op" (forstå mig ret) og beder om hjælp, så kommer der en lille spire og snyder jer... Åhh, hvor jeg håber, det er det - det har I virkelig fortjent efter 14 laaange og hårde måneder 
Alt det bedste herfra og kom endelig med en update 
Anmeld