Hvilket prævention??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Hvem?

Åh nej -- havde efter 1,5 års graviditet lykkelig glemt alt om mens, beskyttelse og alt hvad det indebærer, nu kommer vi så til hvad for en prævention vi skal vælge, før vi fik børn havde jeg den berømte p-stav og overvejer den igen, men hvad bruger i?

Jeg har "født" begge gange ved akut kejsersnit, så spiralen udelukker lægen nok, da det ellers var den jeg havde tænkt mig hvis jeg skulle vælge andet.....

Men kom gerne med jeres råd og erfaringer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Pige2009

SanneBoe skriver:

Åh nej -- havde efter 1,5 års graviditet lykkelig glemt alt om mens, beskyttelse og alt hvad det indebærer, nu kommer vi så til hvad for en prævention vi skal vælge, før vi fik børn havde jeg den berømte p-stav og overvejer den igen, men hvad bruger i?

Jeg har "født" begge gange ved akut kejsersnit, så spiralen udelukker lægen nok, da det ellers var den jeg havde tænkt mig hvis jeg skulle vælge andet.....

Men kom gerne med jeres råd og erfaringer....

Jeg tager P-piller igen

Anmeld

18. januar 2011

Hvem?

Baagøe skriver:

Jeg tager P-piller igen

De er også vældig gode --- hvis man husker at tage dem, jeg fik dem engang og glemte det evig og altid  så det er nok ikke eg go' idé til mig

Anmeld

19. januar 2011

Pige2009

SanneBoe skriver:

De er også vældig gode --- hvis man husker at tage dem, jeg fik dem engang og glemte det evig og altid  så det er nok ikke eg go' idé til mig

Så virker P-stav egentlig også som den bedste løsning for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.