Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min lille mand for nu næsten hikke hver dag. hehe og hader når det sker. hehe men det følger jo med. Jeg kan snart ikk vente mere med at han kommer ud til oz. Håber lidt jeg føder bare lidt før tid. Men det gør jeg sku nok ik. haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smuk rund mave.. .. Så er der ikke længe igen. ..
Og tillykke med brylluppet forresten.
Hvor er du fin.... dejlig babyhule og heeelt rolig han kommer ud til sin fødselsdag...
lisesp83 skriver: Smuk rund mave.. .. Så er der ikke længe igen. .. Og tillykke med brylluppet forresten.
Tusind tak
twinboys skriver: Hvor er du fin.... dejlig babyhule og heeelt rolig han kommer ud til sin fødselsdag...
Tak Hehe okey det er oz iorden men så heller ikk senere.
MIWULA skriver: Min lille mand for nu næsten hikke hver dag. hehe og hader når det sker. hehe men det følger jo med. Jeg kan snart ikk vente mere med at han kommer ud til oz. Håber lidt jeg føder bare lidt før tid. Men det gør jeg sku nok ik. haha
IIIIh... hvor spændene du er præcis lige så langt henne i din graviditet som jeg er, spændene hvem der føder først hihi. Jeg håber også at lille-pigen vil ud lidt før tid, det er ved at være hårdt, og kan se du er mindst lige så stor som jeg. hihi.
MIWULA skriver: Tak Hehe okey det er oz iorden men så heller ikk senere.
He he nej det lover jeg smiler
Cho skriver: IIIIh... hvor spændene du er præcis lige så langt henne i din graviditet som jeg er, spændene hvem der føder først hihi. Jeg håber også at lille-pigen vil ud lidt før tid, det er ved at være hårdt, og kan se du er mindst lige så stor som jeg. hihi.
Hehe ja det blir sjovt og se. holder øje med dig nu. haha
MIWULA skriver: Hehe ja det blir sjovt og se. holder øje med dig nu. haha
Og i lige måde hihi
smuk mavse....
det siges at bebs øver sig på at trække vejret, og derved får hikke ;0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128