Tisser gult

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.333 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Pige1984

Hej alle sammen 

Vi har prøvet at lave en baby siden marts 2010, og jeg havde en SA i August (5+4 cirka) og BIO i November.

Jeg havde ÆL den 12  Og i sexede den dag og dagen inden.

Men jeg har oplevet nu 2 gange med 1-2 dages mellemrun at jeg tisser gult det er rigtig gul, jeg har aldrig prøvet det. Men kan det være et tegn eller kan det være fordi jeg tager gravitamin ? For det sagde lægen at man lige så godt kan når man beslutter sig for at få et barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Frejsmor

Pige1984 skriver:

Hej alle sammen 

Vi har prøvet at lave en baby siden marts 2010, og jeg havde en SA i August (5+4 cirka) og BIO i November.

Jeg havde ÆL den 12  Og i sexede den dag og dagen inden.

Men jeg har oplevet nu 2 gange med 1-2 dages mellemrun at jeg tisser gult det er rigtig gul, jeg har aldrig prøvet det. Men kan det være et tegn eller kan det være fordi jeg tager gravitamin ? For det sagde lægen at man lige så godt kan når man beslutter sig for at få et barn.

Når urinen er meget gul, så er det som oftest fordi man ikke har drukket nok vand og så bliver affaldsstofferne i urinen mere koncentreret og dermed mere gul..

Så drikker du måske lidt mindre vand end du plejer?

Anmeld

18. januar 2011

Pige1984

Det sjældent jeg faktisk drikker vand for jeg får simpelhen kvalme af det og det hat jeg altid gjort

Anmeld

18. januar 2011

Frejsmor

Pige1984 skriver:

Det sjældent jeg faktisk drikker vand for jeg får simpelhen kvalme af det og det hat jeg altid gjort

Det sjovt.. Jeg har det på præcis samme måde, jeg har utroligt svært ved at drikke vand, og skal virkelig tvinge mig selv til at få det gjort hehe, er som om det sætter dig i halsen og jeg sys jeg blir tør i munden når jeg drikker vand..

Nåh men anden drikkelse kan også have inflydelse på urinen, så drikker du måske bare generelt mindre af hvad du ellers plejer at drikke?

Anmeld

18. januar 2011

Pige1984

SkrukNu skriver:

Det sjovt.. Jeg har det på præcis samme måde, jeg har utroligt svært ved at drikke vand, og skal virkelig tvinge mig selv til at få det gjort hehe, er som om det sætter dig i halsen og jeg sys jeg blir tør i munden når jeg drikker vand..

Nåh men anden drikkelse kan også have inflydelse på urinen, så drikker du måske bare generelt mindre af hvad du ellers plejer at drikke?

Jeg drikker juice, tea, sodevand, og mælk 

Anmeld

18. januar 2011

Muffinmus

Gul urin er ofte bare tegn på for koncentreret tis eller fordi du udskiller rester af vitaminerne...:-)Især folsynes osv ka gøre ddet gult. De fleste gravide der spiser piller får ret gult tis netop fordi de udskiller lidt i urinen:-)

Og eftersom du spiser dem nu tror jeg det er det.

Anmeld

18. januar 2011

twinboys

MariaE skriver:

Gul urin er ofte bare tegn på for koncentreret tis eller fordi du udskiller rester af vitaminerne...:-)Især folsynes osv ka gøre ddet gult. De fleste gravide der spiser piller får ret gult tis netop fordi de udskiller lidt i urinen:-)

Tror jeg også

Anmeld

18. januar 2011

Mussi30

MariaE skriver:

Yes! Da jeg startede på folinsyre etc, blev mit urin også gult og temmeligt syrligt i lugten. Og det kom dagen efter jeg startede med vitaminerne, så jeg var slet ikke i tvivl om at det var det

Anmeld

18. januar 2011

Pige1984

Oki jeg har bare taget det siden august, sjovt det først kommer nu så.

Anmeld

18. januar 2011

camillahej

Er os på Folin'syre mit urin er os meget gult og det lugter..

Drikker fint med vand så det må være det Folinsyre!!!!

Mit urin har ændret sig efter jeg begyndte på dem hvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.