Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikke en fb, men stort tillykke med lille manden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fantastisk dejlig og detaljeret FB - nærmest som at være der selv Og jeg blev helt rørt da lille Villads endelig kom ud Hvad med et lille billede af prinsen?
Anyways, stort tillykke, hvor var du bare SEJ!!!
Kh
Rosa
Wow, en god FB! Men puha for et forløb du var igennem!
Rart at høre I er kommet godt ud på den anden side - og han var jo det hele værd!
Og ja, som Rosa skriver - vi vil billedspammes!
Wauuu for en FB og jeg som troede at jeg kunne skrive lange beretninger LOOOLStort, stort tillykke søde ven.Hvor er det godt at høre, at du er kommet vel gennem det hele og at lille Villads er top all right Nu får I et stort knus og ønskes alt det bedste for fremtiden.KærligstSussie
Sikke en fantastisk beretning og det må have været hårdt for dig!!! Tillykke med den lille villads
Hold op en fantastisk beretning og sikke en omgang du måtte igennem. Godt i alle klarede et til sidst.
Stort tillykke med lille Villads.
Wauw hvor er du sej!! Sikke en beretning (spændende læsning!) og godt at du tog kejsersnittet så pænt efter så mange timer med veer... Tillykke med din lille familie - og så vil vi altså også gerne se billeder!!
WAUUUU en flot og medrivende FB..sikke et forløb
SEJ KVINDE ER DU!!!
Tillykke med lillemanden..vil gerne se et billede
omg en tur du har været igennem men tillykke med ham
spændende læsning............ og hvilken tålmodig kvinde du dog er !!
Tillykke med jeres Villads
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128