Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad vil du have for din trip trap stol ??
Og hvor gammel er den ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahf skriver: da jeg fik kigget lidt hos de gamle fandt jeg dette sæt, det har aldrig været brugt. lækkert solidt træ med udskåret dyr i, det er mega nice, men har ikke plads er der ikke nogen der mangler disse ting billed 1-2: lækkert klædeskab med masser af plads billed 3 :smalt skab med hylder for neden billed 4: legetøjs kasse på hjul x2 billed 5: puslebord med hynde billed 6: tremmeseng der kan laves om til junior seng som ses på billedet samt et bord bækesæt i samme træ og mønster ny pris: 8000 kr. byd byd trip trap stol i alm træ farve m. bøjle og det hele 600 kr. el byd
da jeg fik kigget lidt hos de gamle fandt jeg dette sæt, det har aldrig været brugt.
lækkert solidt træ med udskåret dyr i, det er mega nice, men har ikke plads er der ikke nogen der mangler disse ting
billed 1-2: lækkert klædeskab med masser af plads
billed 3 :smalt skab med hylder for neden
billed 4: legetøjs kasse på hjul x2
billed 5: puslebord med hynde
billed 6: tremmeseng der kan laves om til junior seng som ses på billedet
samt et bord bækesæt i samme træ og mønster
ny pris: 8000 kr.
byd byd
trip trap stol i alm træ farve m. bøjle og det hele 600 kr. el byd
Hvad skal du have for det hele pånær trip trap stolen og puslebordet? Vh og hvor bor du?
Chritinap skriver: Hvad skal du have for det hele pånær trip trap stolen og puslebordet? Vh og hvor bor du?
ville helst sælge det samlet men 2000kr og bor i frederiksværk eller giv mig et bud
alle møblerne sælges for 4000 kr. eller byd, har ikke plads mere
kom nu piger
Hold da op hvor er det flot, havde jeg et værelse til min datter, havde jeg købt det, håber du kommer af med det.. det er ikke sådan du kan oplyse forhandler, så er det jo muligt at drømme engang når man får lidt mere cash og plads..
N&J skriver: Hold da op hvor er det flot, havde jeg et værelse til min datter, havde jeg købt det, håber du kommer af med det.. det er ikke sådan du kan oplyse forhandler, så er det jo muligt at drømme engang når man får lidt mere cash og plads..
det kan jeg ikke desværre da det er specielt lavet, på bestilling desværre
Lunae skriver: Hvor er det trist, at du ikke bor i Jylland - så havde jeg sgu købt det på stedet
Hvor er det trist, at du ikke bor i Jylland - så havde jeg sgu købt det på stedet
ja desværre men så kunne du få en lille tur ud af det, hvis du kom her over
solgt håber du bliver glad line
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128