Jeg er rigtig glad for jeres søde tilbagemeldinger men der er desværre et men til det føler jeg 
Til det med p-pillerne: Jeg havde en spiral, og jeg fik den fjernet i oktober. Netop fordi at vi begge forventede at PB skulle sættes i gang inden alt for længe og min kæreste også helst ville have at vi brugte kondom i hvert fald et godt stykke tid inden vi begyndte.
Så derfor bruger vi kondom nu, og jeg kan derfor ikke bare smide præventionen. Det er jo ham der styrer det.
Til det med at give luft: Det gjorde jeg også. Han følte sig til sidst trængt op i en krog og følte ikke han kunne få luft. Derfor aftalte vi at vi lagde det på hylden, og jeg fik afreageret med mine baby-tanker hos mine veninder og han fik fred til at tænke over tingene indtil januar 2011(det var 4 måneder).
Det er jo så nu og nu er problemet lidt at han er kommet frem til at han virkelig gerne vil. Han siger at økonomisk og rent logisk ville det være bedst nu. Derudover ville han heller ingen større glæde finde ved at give den kvinde han elsker det hun så brændende ønsker; et barn.
Så samtidigt render han rundt med rigtig sort samvittighed kan jeg mærke på ham. Fordi han så gerne vil kunne sige at han er klar nu, og alligevel føler han ikke at han kan.
Hans årsag er at han føler han har en masse at bevise overfor sig selv før han kan tillade sig at bringe et nyt liv til verden. Han er bange for at fejle som far, og at han er for egoistisk til at tage så stort et ansvar.
Det er noget vrøvl i mine øre selvfølgelig. For det eneste jeg ser er en kærlig og omsorgsfuld mand der ville være verdens mest fantastisk far.
Desuden ser jeg ham ofte med vores venners børn og det er det mest fantastisk i verden. Han virker SÅ klar. Føler bare ikke han selv kan se det 
Anmeld