I morgen er det min tur:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg vil bare lige sige at i morgen den 18/1 er det min tur til, at få min lille pige i favnen.

Jeg skal under kniven kl. 07.15 Glæder mig helt vildt til at se hende. Så i må godt krydse fingre for mig omkring det tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

AnneBJ

merethe skriver:

Jeg vil bare lige sige at i morgen den 18/1 er det min tur til, at få min lille pige i favnen.

Jeg skal under kniven kl. 07.15 Glæder mig helt vildt til at se hende. Så i må godt krydse fingre for mig omkring det tidspunkt

Jeg er nok ikke vågen på det tidspunkt, men skal nok sende masser af tanker og krydser fingre når jeg er af sted på morgentissetur omkring kl. fem

Rigtig meget held og lykke, glæder mig til at se billeder af vidunderet!

Anmeld

17. januar 2011

Maria-s

Jeg vil krydse mine fingre som det første, når jeg vågner i morgen! Håber alt går som det skal (og det gør det SELVFØLGELIG)

Jeg vil glæde mig til en update fra dig, hvordan det er gået og så selvfølgelig BILLEDER!

Anmeld

17. januar 2011

Lene76

Pøj pøj med imorgen, glæder mig til at se billeder når du er klar til at være på igen

Anmeld

17. januar 2011

piadas

merethe skriver:

Uh, det vil jeg huske! På det tidspunkt er jeg ved at smøre madpakker til mine børn.

Jeg vil sende en tanke til dig!

Gad vide hvor meget søvn, du får i nat?! Jeg tror ikke, jeg ville få ret meget, hvis det var mig!

Jeg glæder mig i hvert fald til en update og billedspam!

Held og lykke imorgen!

Anmeld

17. januar 2011

Sofia

Jeg krydser fingre for, at det hele går rigtig godt, og glæder mig til at se billeder af den lille girly

Anmeld

18. januar 2011

Malonde1985

Nu må hun da være kommet ud så? 

Glæder mig til at se billeder af den lille prinsesse og håber at det er gået godt med at få hende ud

Anmeld

19. januar 2011

Diana...

Ihh hvor dejligt håber det hele gik godt. Glæder mig til at høre mere. 

Og tillykke med hende. 

Anmeld

19. januar 2011

Marco2

Stort tillykke for hun må jo være kommet ud nu.

AG

Anmeld

21. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Mange tak for det, det hele gik fint. Mie blev født den 18/1 kl. 8:52 en perfekt lille pige. Jeg er bare så glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.