Må jeg se din stue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Fru Hansen

MoarJ skriver:

Her er vores stue.. Nu har jeg kun taget billeder af stuen.. Det er en kæmpe stue som er delt op med spise afdeling også... 

Tak for kigget. Det ser ud til at være en rigtig hygge del i har der.
Er det så spisebordet jeg kan se kanten af i den venstre hjørne af billede 1. Beklager men jeg er altså frygtelig nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Mira0911

fru-nielsen skriver:

Tak for kigget. Det ser ud til at være en rigtig hygge del i har der.
Er det så spisebordet jeg kan se kanten af i den venstre hjørne af billede 1. Beklager men jeg er altså frygtelig nysgerrig

Jep det er hjørnet af spisebordet... 

Anmeld

17. januar 2011

Stumpen

Værsgo

(og med en lille ændring efter min skønne julegave oppe på væggen i hjørnet .)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

fru-nielsen skriver:

tak for kigget. Også på din stue men ikke mindst på dine dejlige børnebørn

Selv tak...kig du bare væk

Anmeld

17. januar 2011

Fru Hansen

mor-til-vanessa skriver:

der ligger vist lidt tøj i sofaen og nogle sager på spisebordet.

synes bare alt det legetøj ser så rodet ud... godt man skal i ikea i weekenden, skal have sådan en rumdeler hendes legetøj kan stå i

ha ha Jeg havde slet ikke opdaget tøjet i sofaen. Min ene sofa er altid fuld af tøj der venter på at blive lagt sammen.
Det jeg lagde mærke til var til gengæld at det ser ud til at jeres farver harmonerer i stuen. Det er jeg så dårlig til, jeg har en tendens til at købe noget jeg syntes ser flot ud og så lige glemme at tænke over om det matcher resten.
Måske også derfor der ikke er billeder af mig på profilen. Jeg har samme tendens når det kommer til mit eget tøj - Anne-Marie Helger - go home!

Anmeld

17. januar 2011

mor-til-vanessa

fru-nielsen skriver:

ha ha Jeg havde slet ikke opdaget tøjet i sofaen. Min ene sofa er altid fuld af tøj der venter på at blive lagt sammen.
Det jeg lagde mærke til var til gengæld at det ser ud til at jeres farver harmonerer i stuen. Det er jeg så dårlig til, jeg har en tendens til at købe noget jeg syntes ser flot ud og så lige glemme at tænke over om det matcher resten.
Måske også derfor der ikke er billeder af mig på profilen. Jeg har samme tendens når det kommer til mit eget tøj - Anne-Marie Helger - go home!

hæhæ når man har børn så er der altid masser af vasketøj. synes jeg vasker hele tiden og det er kun mig og min datter.

kører mest i den sorte stil, min sofa er mørkegrå og så er tæppet sådan en masse farver lilla og blå, og det er der også på billederne. jeg æææælsker nemlig lilla men vil gerne have nogle flere farver herind så skal vist snart i gang med at lave nogle farverige malerier..

men det behøver jo heller ikke mache alt for meget for at være pænt, hverken hjemmet eller tøjet

Anmeld

17. januar 2011

Fru Hansen

Stumpen skriver:

Værsgo

(og med en lille ændring efter min skønne julegave oppe på væggen i hjørnet .)

Jeg kan godt lide ideen med de små rammer over sofaen. Den nupper jeg nok lige. Er det familiebilleder/stemningsbilleder/eller?

Julegaven du har fået er da super sej

Anmeld

17. januar 2011

Stumpen

fru-nielsen skriver:

Jeg kan godt lide ideen med de små rammer over sofaen. Den nupper jeg nok lige. Er det familiebilleder/stemningsbilleder/eller?

Julegaven du har fået er da super sej

Det er udelukket billeder af pigerne i forskellinge situationer fra fødsel til nu...hmm... sidste år -har ikke lige fået den opdateret

Anmeld

17. januar 2011

Ryberg

godt nok fra december måned.. men here it goes..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2011

Polkaprik

Jeps. Jeg er glad for min stue så viser den da gerne frem

Mine hjemmemalede billeder

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.