Snart min tur. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Lotte14

Ja, så er det snart min tur til at føde. Har haft veer hele dagen og nu er de taget til, av av. Synes allerede at det er frygteligt og aner slet ikke hvad jeg skal give mig til, ved godt at jeg har fået besked på at hvile mig, men det kan jeg bare overhovedet ikke, synes det at ligge ned gør det værre.

Ideer til hvad jeg kan gøre modtages med glæde.

// Charlotte 39+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

CA

Ih hvor spændende! Til fødselsforberedelse sagde de SPIS, DRIK OG SOV som om du skulle lade op til en maraton Held og lykke med det!

Anmeld

17. januar 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Ih hvor spændende! Til fødselsforberedelse sagde de SPIS, DRIK OG SOV som om du skulle lade op til en maraton Held og lykke med det!

Held og lykke med den forestående fødsel - glæder mig til at høre mere!

Anmeld

17. januar 2011

Tina

Hvis de er begyndt at tage til og gøre rigtig ondt kan du nok godt opgive at hvile dig - men måske du kan finde en måde at få tankerne bare lidt væk fra smerterne. Min kæreste gættede krys og tværs (det eneste der var hver at gå igang med på fødegangen,hvor vi opholdte os) og selvom det på en måde var lidt træls, at han sad der helt afslappet og var optaget af krydsord, hjalp det faktisk lidt at koncenterer sig om alle hans underlige krydsordsspørgsmål - og jeg var faktisk også helt god til det - var nok adrennelinen der gav ukendte evner

Men i hvert fald heldog lykke med det - glæder mig til at hører om de fantastiske resultater det hele ender ud i

Anmeld

17. januar 2011

DK

Ihh hvor er du heldig!

Rigtig god fornøjelse med det! Jeg kan lige pt overhovedet ikke komme med nogle ideer til hvad du skal lave ud over at nyyyde at du har veer!

Jeg vil glæde mig til FB og billeder ikke mindst!

Knus Ditte

Husk at send vestøv videre når du er færdig med det

Anmeld

17. januar 2011

Mka

Ingen råd her fra da jeg ikke har prøvet det.

Men jeg ønsker dig alt held og lykke

Anmeld

17. januar 2011

Multebær

Weee  pøj pøj med det. 

Jeg har ikke rigtig nogen råd for jeg har ikke prøvet det før. Sorry

Anmeld

17. januar 2011

CA

DK skriver:

Ihh hvor er du heldig!

Rigtig god fornøjelse med det! Jeg kan lige pt overhovedet ikke komme med nogle ideer til hvad du skal lave ud over at nyyyde at du har veer!

Jeg vil glæde mig til FB og billeder ikke mindst!

Knus Ditte

Husk at send vestøv videre når du er færdig med det

Ha ha! Ja så desperat kan man blive! Men ja nyyyd at du har veer. Vi andre er meget misundelige! Nogen mere end andre 

Anmeld

17. januar 2011

CamiRon

Uhh hvor spændende!

Hvis der er godt gang i veerne kan du vimse lidt rundt og rokke lidt med dit bækken/numse, det hjælper den lille på vej ned.

God fødsel - glæder mig til at læse en update!

Anmeld

17. januar 2011

piadas

Charlotte89 skriver:

Ja, så er det snart min tur til at føde. Har haft veer hele dagen og nu er de taget til, av av. Synes allerede at det er frygteligt og aner slet ikke hvad jeg skal give mig til, ved godt at jeg har fået besked på at hvile mig, men det kan jeg bare overhovedet ikke, synes det at ligge ned gør det værre.

Ideer til hvad jeg kan gøre modtages med glæde.

// Charlotte 39+5

Hmm, jeg kan heller ikke lige komme med en masse gode råd, for veer gør jo bare nas! Skørt at vi er flere der er misundelige på dig!

Jeg vil bare lige ønske god fødsel og så skal vi lige have heppekoret på banen - de arbejder godt nok på højtryk i disse dage!

Glæder mig til update, billeder og FB!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.