Baby drenge sommertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.416 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

joojoo

Hej piger..

Jeg har termin d.11 juni og tænker på min baby drengs påklædning efter han er født...

Hvad giver man sådanne små nyfødte dejlige babyer på når det er sommer? Tænker bare, er deres hud ikke meget sart ifht.sol osv. så må de godt have kort ærmede t-shirts på og shorts på? Eller skal man bar købe langærmede sparkedragter osv. som er i tyndt stof eks.?

Håber I vil komme med jeres råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Valle81

joojoo skriver:

Hej piger..

Jeg har termin d.11 juni og tænker på min baby drengs påklædning efter han er født...

Hvad giver man sådanne små nyfødte dejlige babyer på når det er sommer? Tænker bare, er deres hud ikke meget sart ifht.sol osv. så må de godt have kort ærmede t-shirts på og shorts på? Eller skal man bar købe langærmede sparkedragter osv. som er i tyndt stof eks.?

Håber I vil komme med jeres råd

De må ikke udsættes for sollys - der hud er nemlig meget sart - men det duer jo heller ikke de koger i varmen.

Men langærmede tynde bomuldsbodyer og tynde bomulsbukser.

Med en langærmet body og bare ben kan de putte dejligt under dynen eller et tæppe:0)

Så tynde bomuldsting og små bomuldskyser/hjelme:0)

Anmeld

17. januar 2011

Miss Tina

Jeg brugte rigtig mange body´er og ble-bukser.

Men jeg aner ik hvad de kloge hoveder siger, om der er nogen "regler" osv

Anmeld

19. januar 2011

joojoo

Miss Tina skriver:

Jeg brugte rigtig mange body´er og ble-bukser.

Men jeg aner ik hvad de kloge hoveder siger, om der er nogen "regler" osv

hvor købte du det fra?

Anmeld

19. januar 2011

joojoo

Valle81 skriver:

De må ikke udsættes for sollys - der hud er nemlig meget sart - men det duer jo heller ikke de koger i varmen.

Men langærmede tynde bomuldsbodyer og tynde bomulsbukser.

Med en langærmet body og bare ben kan de putte dejligt under dynen eller et tæppe:0)

Så tynde bomuldsting og små bomuldskyser/hjelme:0)

kan du anbefale nogle butikker?

Anmeld

19. januar 2011

Low

Min dreng havde ikke noget på faktisk. Han fik røde knopper hvis jeg gav ham body på eller noget andet der kunne gøre ham varmer så han lå bare kun i ble og så sørede jeg for at han ikke fik lys på mig 

Anmeld

20. januar 2011

Thereseh

Uh, jeg har tænkt over det samme. 

Jeg har termin den 19. Juni, og har købt lidt tøj. Mest bodyer uden ærmer, sommerdragter, lette bukser og et par natdragter. 

Jeg tror dog også at jeg kommer til at få en masse, og måske de i familien der allerede er mødre, ved lidt mere om hvad man skal gi' en sommerbaby 

Jeg har købt en del udsalg på Filabel.dk 

Anmeld

20. januar 2011

<3

Jeg vil sige uldbodyer eller silkebodyer med lange ærmer og med små strømper til. Tror at bomuld bliver for varmt desværre. Også et hæklet tæppe til at putte med

Anmeld

20. januar 2011

joojoo

Thereseh skriver:

Uh, jeg har tænkt over det samme. 

Jeg har termin den 19. Juni, og har købt lidt tøj. Mest bodyer uden ærmer, sommerdragter, lette bukser og et par natdragter. 

Jeg tror dog også at jeg kommer til at få en masse, og måske de i familien der allerede er mødre, ved lidt mere om hvad man skal gi' en sommerbaby 

Jeg har købt en del udsalg på Filabel.dk 

1000 tak for tippet thereseh

Anmeld

20. januar 2011

joojoo

Kirle skriver:

Jeg vil sige uldbodyer eller silkebodyer med lange ærmer og med små strømper til. Tror at bomuld bliver for varmt desværre. Også et hæklet tæppe til at putte med

et hæklet tæååe fik jeg i julegAVE og mange tak for rådene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.