Er så forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

christinak

Hej alle sammen

Jeg har idag været på horsens sygehus til gyn undersøgelse da jeg har haft mange underlivsinfektioner indenfor det seneste år, eller det mener lægerne, jeg har ikke haft andre symptomer end smerter og de har ikke tjekket mit infektionstal på noget tidspunkt.

Nå men de scannede mig i horsens og sagde at alt så fint ud, men at de ville lave en kikkertoperation for at finde ud af hvorfor jeg havde ondt.

Nu er det så bare jeg spørg er der ikke andre alternativer end at de skal lægge mig i fuld narkose og det, jeg vil jo gerne vide om jeg har taget skade med  arvæv eller om jeg har evt endomentriose, men jeg er overhoved ikke med på det med den kikkertundersøgelse, kaster næsten op ved tanken om det.

Men vi ønsker os også brændende et barn men så længe jeg har smerter sker det ikke. Er der nogen der har oplevet noget lign efter de er stoppet på p-piller at have voldsomme smerter uden forklaring?

hilsen christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Muffinmus

næ, ikke rigtigt.

Men hvis du brænde for et barn, så gør det.

Har selv været i narkose 2 gange, meget mærkeligt men man vågner jo netop op til at alt er overstået og det føles som om man har sovet jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.