Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sandratobias skriver: Det er det nemlig.. Det er oz kun godt nok, så alle ikk ville være ens, det ville være kedeligt..
Det er det nemlig.. Det er oz kun godt nok, så alle ikk ville være ens, det ville være kedeligt..
ja det rigtig hehe så ville der ik være så meget at snakke om
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
muss1990 skriver: nej det er det ikke og ja det er jeg rigtig glad for. Nej jeg har faktisk ikk tænkt så meget over hvad jeg har spist har bare spist som jeg plejede før graviditeten
nej det er det ikke og ja det er jeg rigtig glad for.
Nej jeg har faktisk ikk tænkt så meget over hvad jeg har spist har bare spist som jeg plejede før graviditeten
hvor må det være dejligt
Hvor er det en flot maveSkønt den ikke er større, mon så ikke det er nemmere af slippe af med mor-dellen bagefterKram
Babyklar skriver: hvor må det være dejligt
det er det i den grad også
Kruse90 skriver: Hvor er det en flot maveSkønt den ikke er større, mon så ikke det er nemmere af slippe af med mor-dellen bagefterKram
tak ja det er godt nok dejligt håber også den hurtigt kommer væk igen
Ej hvor er du bare fin!! Jeg misunder dig din flotte, petite mave!!
Du er garanteret een af dem ( som vi andre hvaler kigger langt efter   som hopper i dine almindelige jeans paa vej hjem fra foedestuen!!
muss1990 skriver: takker
takker
Velbekomme
Halløj en flot mave! Er det almindelige jeans du har på??? Hvis det er det da helt utroligt
Sillebob skriver: Ej hvor er du bare fin!! Jeg misunder dig din flotte, petite mave!! Du er garanteret een af dem ( som vi andre hvaler kigger langt efter   som hopper i dine almindelige jeans paa vej hjem fra foedestuen!!
mange tak det ville jeg da være rigtig glad for hvis jeg var så heldig
Bavianis skriver: Halløj en flot mave! Er det almindelige jeans du har på??? Hvis det er det da helt utroligt
ja det er det det er nogle jeans jeg havde i forvejen der var lidt for store til mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128