Hej allesammen -
Står i den situation at den ene mulige far til mit barn, (er jo næsten 100% sikker på det er ham) skrev idag.
Da jeg fortalte jeg var gravid flippede han helt ud og bad mig få en abort, han gik helt amok.
Har siden da været venlig og kontakte ham engang imellem bare at ren venlighed for at holde ham opdateret, men efter NF scanningen besluttede jeg at jeg ikke gad gøre mere for ham af ren venlighed, for han brokkede sig over at jeg har termin d. 23/6 fordi det er hans brors fødselsdag. Han er meget dominerende og dengang vi kom sammen sagde jeg næsten aldrig fra overfor ham fordi jeg kender hans temperament, og han skifter stadig holdninger om alt hele tiden.
Men så idag fik jeg en besked fra ham hvori der stod:"Hvordan går det med maven søde?"
Af ren venlighed svarede jeg fordi han nu selv spurgte men er virkelig i tvivl om hvorvidt jeg skal svare når hn skriver, for idag brokkede han sig igen bare over han ikke kan vælge fra eller noget, det er brok hver gang og han bliver kun sur, og han sluttede af med at skrive: Farvel nadia, du får det jo bare som du vil have det ligesom altid..
Og jeg mener jo bare man burde kunne snakke ordenligt sammen, men kan vi jo tydeligvis ikke, og er også hårdt nok for mig selv at skulle få sviner beskeder og hvad han ellers bærer sig ad med, nogle forslag til hvad jeg bør gøre?
Knus herfra ..
Anmeld