Så tog han kontakt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Nadia Foged

Hej allesammen -

Står i den situation at den ene mulige far til mit barn, (er jo næsten 100% sikker på det er ham) skrev idag.

Da jeg fortalte jeg var gravid flippede han helt ud og bad mig få en abort, han gik helt amok.
Har siden da været venlig og kontakte ham engang imellem bare at ren venlighed for at holde ham opdateret, men efter NF scanningen besluttede jeg at jeg ikke gad gøre mere for ham af ren venlighed, for han brokkede sig over at jeg har termin d. 23/6 fordi det er hans brors fødselsdag. Han er meget dominerende og dengang vi kom sammen sagde jeg næsten aldrig fra overfor ham fordi jeg kender hans temperament, og han skifter stadig holdninger om alt hele tiden.

Men så idag fik jeg en besked fra ham hvori der stod:"Hvordan går det med maven søde?"

Af ren venlighed svarede jeg fordi han nu selv spurgte men er virkelig i tvivl om hvorvidt jeg skal svare når hn skriver, for idag brokkede han sig igen bare over han ikke kan vælge fra eller noget, det er brok hver gang og han bliver kun sur, og han sluttede af med at skrive: Farvel nadia, du får det jo bare som du vil have det ligesom altid..

Og jeg mener jo bare man burde kunne snakke ordenligt sammen, men kan vi jo tydeligvis ikke, og er også hårdt nok for mig selv at skulle få sviner beskeder og hvad han ellers bærer sig ad med, nogle forslag til hvad jeg bør gøre?

Knus herfra ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

N&J

Det kommer jo fuldstændig an på hvordan du ønsker jeres forhold bliver når babyen kommer og bestemt hvordan du ønsker deres forhold skal blive. Hvis du inderst inde ønsker at han tager del i barnets liv, så syntes jeg du skal foreslå ham at du skriver om de ting der er relevante ang. graviditeten og fødslen, og ikke andet, samtidig skriver til ham at alle disse ambivalente følelser som han har omkring fødslen, at det er okey han har dem, men at du ikke kan overskue andet end at tage dig af jeres lille barn i maven, foreslå at han snakker med en ven, eller hans mor, bror eller hvem der nu er i hans omgangskreds. 

Anmeld

17. januar 2011

Nadia Foged

N&J skriver:

Det kommer jo fuldstændig an på hvordan du ønsker jeres forhold bliver når babyen kommer og bestemt hvordan du ønsker deres forhold skal blive. Hvis du inderst inde ønsker at han tager del i barnets liv, så syntes jeg du skal foreslå ham at du skriver om de ting der er relevante ang. graviditeten og fødslen, og ikke andet, samtidig skriver til ham at alle disse ambivalente følelser som han har omkring fødslen, at det er okey han har dem, men at du ikke kan overskue andet end at tage dig af jeres lille barn i maven, foreslå at han snakker med en ven, eller hans mor, bror eller hvem der nu er i hans omgangskreds. 

ja det er jo lige det, fik også så fint forklaret ham a jeg ikke føler noget for ham så nej jeg drømmer ikke om vi skal være sammen , men jeg drømmer om en der vil være god far overfor mit barn, da han jo spurgte ind til hvem jeg HÅBEDE det var.

Der forklarede jeg ham bare, at det slet ikke er noget jeg går og tænker over, der er rigelig der skal være styr på, har ikke brug for at bryde mit hoved med alle de irrelevante ting han siger og hans negative brok over det ene og det andet i fortiden

Anmeld

17. januar 2011

N&J

Nadia Foged skriver:

ja det er jo lige det, fik også så fint forklaret ham a jeg ikke føler noget for ham så nej jeg drømmer ikke om vi skal være sammen , men jeg drømmer om en der vil være god far overfor mit barn, da han jo spurgte ind til hvem jeg HÅBEDE det var.

Der forklarede jeg ham bare, at det slet ikke er noget jeg går og tænker over, der er rigelig der skal være styr på, har ikke brug for at bryde mit hoved med alle de irrelevante ting han siger og hans negative brok over det ene og det andet i fortiden

Du gjorde helt sikkert det rigtige, det er hårdt nok at være gravid og alene med alle følelserne.. 

Anmeld

17. januar 2011

Nadia Foged

Nadia Foged skriver:

Ja og så især lige når det omhandler alt det med faderskab osv. for ingen af de to er for mig ret nemme at snakke med pt ..

Forstår godt det er hårdt for dem at få afvide, du er måske far..

Men bliver bestemt ikke nemmere for nogle af os hvis man ikke kan snakke sammen, og ham der skrev idag, har siden vi mødte hinanden førrste gang gjort hvad han kunne for at styre hvad jeg lavede og hvordan jeg tænkte.. så især ham er det svært at høre alt det der fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.