Lidt om mine uheldige graviditeter... Derfor jeg er nervøs, og spøger meget... måske i forstår mig når i har fået denne historie om mit liv..
Første graviditet var med tvillinger. min kæreste og jeg var over lykkelige, da vi selvfølgelig lige havde vendet os til tanker om der ikke kun var en men to.. WAOUW.. Samtidig havde vi min lillesøster boende på 15år, og det skal lige nævnes at hun er psykisk syg. Randers Kommune mente hun skulle bosættes hos mig indtil de fandt en familie til hende hvilket vi accepteret min kæreste og jeg, idet de snakkede om små 3 måneder.. Der gik 7 måneder og jeg fandt ud af jeg var gravid med tvillinger... Det var svært samtidig med man arbejdede som en hest idet vi ingen betaling fik for min søster og hun manglede tøj, sko, undertøj, skoleting, ja selv små ting som børste, elastikker til håret osv.. Det skulle vi købe på et meget lille budget.. En aften hvor jeg havde taget hende i at drikke alkohol hos en veninde hvor jeg hentede hende, blev jeg sur over hun havde drukket og snakkede selvfølgelig med hende. Det gjorde at hele situationen blev til et stort slagsmål idet hun slog og sparkede mig i maven hvorefter min kæreste forsøgte at holde omkring hende og få hende flyttet væk fra mig.. hun blev kørt hjem til vores mor samme aften kl. 02.00 efter 4 timers diskution, og dagen efter fik jeg kramper, veer og meget pludselig stod jeg stort set med mine børn i mine arme...! VERDER GIK I STÅ.... husker det som igår. de kom til verden fine og smukke d.13sep. kl 08.33 2007
Anden graviditet var faktisk dec. sidste år, og trods tidligere sku jeg til nakkefoldsskanning 5 dage før min 20 års fødselsdag... Husker det tydeligt. 20 marts kl .17.30.. jeg blev skannet og var mega lykkelig ligeledes var min kæreste.. da jeg så udbrød : Ej hvor er det bare perfekt smed hende der skannede mig alt hun havde og sagde bare. Der er noget galt. også gik hun og hentede en anden læge.. Jeg tudedet så meget at alle kunne høre mig. Det viste sig for at barnets hjerneskal ikke var udviklet som normalt og derved var der hul, og hjernen voksede udenfor hovedet.. Jeg blev sendt hjem og skannet igen dagen efter og igen konstaterede de dammen misdannelse, hvilket kun sker op til 2 gange hver 3 år..! Dagen efter blev jeg indlagt og fik en kirugisk abort i 14+3 uge...
Det så min fortælling om mine megey uheldige og sørgelige graviditeter... Idag hørte jeg hjertelyd og er sygmeldt resten af graviditeten pga. bækkenløsning, samt blødning...!! Heldigvis følger dig godt og grundig op på mig.. er blevet skannet hver uge siden uge.6.. så har set min lille dreng i maven vokse og blive stor :D
Anmeld