Hvor store er i og hvor meget mærker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. september 2008

quar20

Jeg har tidligere været gravid hvor graviditeterne ikke gik som planlagt.. Jeg er idag 19+0 og er lykkelig over vi venter vores lille dreng som vokser meget :P
Jeg ville høre hvor store i er ca.. selvfølgelig skal i ikke stå og tage mål af jeres maver, men kan man se det meget osv? På mig er det hel vildt.. Man skulle tro jeg var 7 eller 8 måneder henne, men det skal så også siges jeg var gravid med tvillinger sidste år og mistede dem i 5månedes i sep. 2007. derefter blev jeg gravid igen så min krop har aldrig nået at falde på plads..!! :)
Samtidig vil jeg høre hvor meget liv i mærker? det er ikke hverdag jeg mærker endnu, men boblen og små spjæt bemærker jeg skam...
:)):))
Glæder mig til jeg mærker spark og rumlen i maven :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Christinahr

Håber det hele kommer til at gå som det skal dnene gang - det er sent at miste i 5 mdr.

Jeg synes jeg er sådan ok stor. Tog 30 kilo på i min sidste graviditet og da jeg lige har 10 kilo for meget endnu, er det ikke helt så tydeligt som sidst, men maven vokser da og den lille hygger sig.

Jeg mærker den vist hverdag, men ikke så tydeligt endnu.

JEg skal til scaning imorgen og håber de kan se kønnet. Under alle omstændigheder har vi bestilt tid på en privat klinik til kønsscaning først i oktober - jeg er så nysgerrig efter at vide kønnet:P

Anmeld

17. september 2008

quar20

Okay..! Jamen jeg tabte mig 12kg efter min første graviditet.. Du ved i sorgen spiser man intet og man ender med at løbe lange turer for det er der ens tanker ikke befinder sig hos dem.. ( det var tvillinger jeg mistede første gang )...! Jeg mærker ikke så meget endnu og er faktisk lidt nervøs hvilket nok kommer efter de 2 forrige graviditeter.. Du skal glæde dig til 3d skanningen.. det er så fantastisk..! Hver gang jeg får det lidt skidt så ser jeg videoen eller ser billederne igennem, og smiler hvergang.. :D
Kan godt forstå du er nysgerrig.. Var både jeg og min kæreste også :))

Anmeld

17. september 2008

Christinahr

quar20 skriver:

Okay..! Jamen jeg tabte mig 12kg efter min første graviditet.. Du ved i sorgen spiser man intet og man ender med at løbe lange turer for det er der ens tanker ikke befinder sig hos dem.. ( det var tvillinger jeg mistede første gang )...! Jeg mærker ikke så meget endnu og er faktisk lidt nervøs hvilket nok kommer efter de 2 forrige graviditeter.. Du skal glæde dig til 3d skanningen.. det er så fantastisk..! Hver gang jeg får det lidt skidt så ser jeg videoen eller ser billederne igennem, og smiler hvergang.. :D
Kan godt forstå du er nysgerrig.. Var både jeg og min kæreste også :))

NU blir jeg jo nødt til at vide hvad der gik galt siden du tabte dem så sent, blir helt nervøs også....:( Det må være det værste man kan stå i som kommende moe. Alle ens drømme og fremtidsplaner bliver taget fra en. Krydser fingre for din lille dreng nok skal komme hel og fin ud(L)

Jeg er lige kommet hjem fra scanning - den alm på sygehuset - og det blir en lille dreng også. Har fået et par billeder med hjem af kalorius:P Det er meget mærkeligt for mig, jeg var sikker på det var en pige, men jeg glæder mig bare endnu mere nu når man ved hvad det bliver:)

Har i fundet navn til ham? Med held bliver enige inden han kommer ud. Vi er meget langt fra hinanden. Jeg er til gamle navne og min kæreste - nicholai - er til engelske(?)

Anmeld

18. september 2008

82Miraklet

Jeg er idag 18+6 og jeg er pokkers stor... Allerede meget besværet også når jeg skal sove.. øvøv.. Sammen med alt det andet øv !!!

Jeg mærker helt så meget til lille BLob som håber, men lidt en gang imellem, men syntes ikke selv det er tit nok, men det kender I sikkert !!

(H)

Anmeld

18. september 2008

quar20

Lidt om mine uheldige graviditeter... Derfor jeg er nervøs, og spøger meget... måske i forstår mig når i har fået denne historie om mit liv..

Første graviditet var med tvillinger. min kæreste og jeg var over lykkelige, da vi selvfølgelig lige havde vendet os til tanker om der ikke kun var en men to.. WAOUW.. Samtidig havde vi min lillesøster boende på 15år, og det skal lige nævnes at hun er psykisk syg. Randers Kommune mente hun skulle bosættes hos mig indtil de fandt en familie til hende hvilket vi accepteret min kæreste og jeg, idet de snakkede om små 3 måneder.. Der gik 7 måneder og jeg fandt ud af jeg var gravid med tvillinger... Det var svært samtidig med man arbejdede som en hest idet vi ingen betaling fik for min søster og hun manglede tøj, sko, undertøj, skoleting, ja selv små ting som børste, elastikker til håret osv.. Det skulle vi købe på et meget lille budget.. En aften hvor jeg havde taget hende i at drikke alkohol hos en veninde hvor jeg hentede hende, blev jeg sur over hun havde drukket og snakkede selvfølgelig med hende. Det gjorde at hele situationen blev til et stort slagsmål idet hun slog og sparkede mig i maven hvorefter min kæreste forsøgte at holde omkring hende og få hende flyttet væk fra mig.. hun blev kørt hjem til vores mor samme aften kl. 02.00 efter 4 timers diskution, og dagen efter fik jeg kramper, veer og meget pludselig stod jeg stort set med mine børn i mine arme...! VERDER GIK I STÅ.... husker det som igår. de kom til verden fine og smukke d.13sep. kl 08.33 2007

Anden graviditet var faktisk dec. sidste år, og trods tidligere sku jeg til nakkefoldsskanning 5 dage før min 20 års fødselsdag... Husker det tydeligt. 20 marts kl .17.30.. jeg blev skannet og var mega lykkelig ligeledes var min kæreste.. da jeg så udbrød : Ej hvor er det bare perfekt smed hende der skannede mig alt hun havde og sagde bare. Der er noget galt. også gik hun og hentede en anden læge.. Jeg tudedet så meget at alle kunne høre mig. Det viste sig for at barnets hjerneskal ikke var udviklet som normalt og derved var der hul, og hjernen voksede udenfor hovedet.. Jeg blev sendt hjem og skannet igen dagen efter og igen konstaterede de dammen misdannelse, hvilket kun sker op til 2 gange hver 3 år..! Dagen efter blev jeg indlagt og fik en kirugisk abort i 14+3 uge...

Det så min fortælling om mine megey uheldige og sørgelige graviditeter... Idag hørte jeg hjertelyd og er sygmeldt resten af graviditeten pga. bækkenløsning, samt blødning...!! Heldigvis følger dig godt og grundig op på mig.. er blevet skannet hver uge siden uge.6.. så har set min lille dreng i maven vokse og blive stor :D

Anmeld

18. september 2008

Christinahr

Det lyder bestemt ikke sjovt at ha været dig - det er der ingen der burde skulle igennem:(

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det hele nok skal gå og den lille kommer ud og er frisk og sund og rask.

Anmeld

19. september 2008

quar20

Mange tak... Vi håber alle det bedste for os alle.. Nej det var skrækkeligt at skulle bryde igennem den facade man lægger overfor alle.. Men heldigvis kan jeg idag tale om det, hvilket også har hjulpet mig.. Men mange tak og go dag :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.