Ondt mellem benene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

CA

Ja, jeg ved godt der findes mange måder at have ondt på, og har godt nok også prøvet nogle forskellige smerter under den her graviditet. Jeg synes bare det er nemmest at forholde sig til en smerte, hvis man kender årsagen. 

Den smerte jeg ikke ved hvad er, sidder helt nede ved skamlæberne. Når jeg trykker på dem er de helt ømme. Føles nærmest som muskler der har været spændt længe samtidig med at det føles som om huden er helt spændt ud. Samtidig føles det hele tiden som om jeg skal tisse(skal jeg også, men plejer at kunne holde mig længere tid, nu gør det bare ondt hvis jeg prøver). 

Det er ikke ligamentsmerter og ikke den der knivstiksfølelse man får når baby mosler rundt i nerverne - jo de er der også, men det er noget andet. Nogen der ved hvad jeg snakker om og ved hvad det skyldes? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

AnneBJ

Hm ja min første tanke var ligamentssmerter, trykkede nerver eller den lille der skruer sig ned... Men når det ikke er det, så må jeg melde pas....! Håber det bare er den lille trold der gerne vil ud snart!!

Anmeld

17. januar 2011

Tina

Tror nok at jeg kender det du snakker om og det kommer som regel hvis jeg har gået langt , båret lige rigeligt rundt på min søn eller på anden måde anstrengt mig lidt mere end normalt.

Så tænker det må være en eller anden form for trætte muskler,men hvad det mere præcis er kan jeg desværre ikke hjælpe med

Anmeld

17. januar 2011

CA

AnneBJ skriver:

Hm ja min første tanke var ligamentssmerter, trykkede nerver eller den lille der skruer sig ned... Men når det ikke er det, så må jeg melde pas....! Håber det bare er den lille trold der gerne vil ud snart!!

Det håber jeg også, meeen tør næsten ikke tro h*n kommer af sig selv mere... 

Anmeld

17. januar 2011

CA

Tina skriver:

Tror nok at jeg kender det du snakker om og det kommer som regel hvis jeg har gået langt , båret lige rigeligt rundt på min søn eller på anden måde anstrengt mig lidt mere end normalt.

Så tænker det må være en eller anden form for trætte muskler,men hvad det mere præcis er kan jeg desværre ikke hjælpe med

Det er bare heller ikke sådan, for den følelse kender jeg også godt. Og den er der... Men det er mere som om huden er spændt ud. Hvis ikke jeg vidste bedre føles det nærmest som om hovedet står HELT nede, men det gør det jo ikke.

Tak for svar... Det er forvirrende nogle gange, men man lærer da godt nok sin krop at kende

Anmeld

17. januar 2011

MorEllen

Den smerten du beskriver minner meget om de smerte jeg plejer at få når jeg har mens (sjovt nok...) Så hvis det var mig der havde sådane smerter, ville jeg nok tage det som et tegn på at fødselen nærmet sig...

Anmeld

17. januar 2011

CA

Ellen-mor skriver:

Den smerten du beskriver minner meget om de smerte jeg plejer at få når jeg har mens (sjovt nok...) Så hvis det var mig der havde sådane smerter, ville jeg nok tage det som et tegn på at fødselen nærmet sig...

NÅRH JA! Det er da dér jeg kender smerten fra! Det er jo også sådan nogle gange når jeg har min mens. Gokkelok Tak for svar!  Så mangler jeg bare lidt stærkere lændesmerter, så er jeg ved at have mens. smerter som de plejer at være 

Anmeld

17. januar 2011

MorEllen

Carina87 skriver:

NÅRH JA! Det er da dér jeg kender smerten fra! Det er jo også sådan nogle gange når jeg har min mens. Gokkelok Tak for svar!  Så mangler jeg bare lidt stærkere lændesmerter, så er jeg ved at have mens. smerter som de plejer at være 

Det er jo så længe siden vi har haft mens, så har jo helt glemt hvordan det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.